سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

کرم پودر چگونه روشن می شود؟ 9 راه حل ساده


راه حل های ساده برای رفع اشتباهات اساسی آرایش و آرایش کامل و بی نقص! جنبه اصلی آرایش که هرگز نباید با آن اشتباه کنید، رنگ زیرسازی است. آیا کرم پودری خریده اید که با رنگ پوست شما مناسب نباشد؟ اگر پاسخ شما مثبت است، باید بدانید که چگونه از آن به جای دور انداختن یا بدون استفاده در کیف آرایش خود استفاده کنید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه این مشکل آرایشی را حل کنید. راه حل آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست!

چگونه کرم پودر را روشن کنیم؟

راه های سریع و راحت زیادی وجود دارد. همچنین راه حل هایی وجود دارد که می توانید از آنها برای روشن کردن کل ظرف کرم پودر استفاده کنید.

ابتدا اجازه دهید در مورد یک روش سریع صحبت کنیم، ممکن است در حال حاضر مشغول رنگ آمیزی کرم پودر خود باشید!

راهی سریع برای روشن کردن پودرهای تیره و تیره

با مرطوب کننده: چگونه زیر پوست را روشن کنیم

ما همیشه مرطوب کننده همراه خود داریم. زنان هرگز بدون روان کننده در کیف شما جایی نمی روند. این محصول همان چیزی است که برای حل مشکلات رنگ فونداسیون خود به آن نیاز دارید!

مقداری کرم پودر را پشت دست خود بمالید و چند قطره مرطوب کننده به آن اضافه کنید. خوب مخلوط کنید. بررسی کنید رنگ کرم پودرتان خوب است یا نه. در صورت لزوم، می توانید مرطوب کننده بیشتری اضافه کنید.

کرم مرطوب کننده رنگدانه های زیرسازی را کاهش می دهد.

پودر تکمیل کننده:

اکثر افراد از سایه های روشن این محصول به عنوان لهجه ای برای آرایش خود استفاده می کنند. اگر یکی دارید، به هیچ چیز دیگری نیاز ندارید.

پس از استفاده از فونداسیون، یک پودر تکمیل کننده را به طور یکنواخت روی تمام صورت بمالید. این کار باعث روشن شدن رنگدانه های کرم پودر می شود. اما به یاد داشته باشید که فقط از پودری که برای هایلایت استفاده می کنید استفاده کنید، نه از پودر برای کانتورینگ یا برنز کننده.

اسفنج مرطوب: چگونه فونداسیون را نرم کنیم

هنگامی که از انگشتان خود برای ترکیب کردن فونداسیون استفاده می کنید، به خصوص کرم پودر مایع، کرم پودر تیره تر از زمانی است که از اپلیکاتور یا برس استفاده می کنید. اگر کرم پودری تیره تر از پوستتان دارید، از انگشتانتان استفاده نکنید. اسفنج بهترین منبع راه حل است!

قبل از استفاده از اسفنج، آن را کمی خیس کنید. آن را زیر آب نگذارید تا کاملا خیس شود، ما می خواهیم اسفنجمان خیس باشد. هنگامی که اسفنج را خیس کردید، مقدار بسیار کمی از کرم پودر را بردارید و آن را روی پوست خود پخش کنید. اطمینان حاصل کنید که فونداسیون به طور یکنواخت در سراسر پوست پخش شده است.

کانسیلر: چگونه پودر را روشن کنیم

نکته مهم در استفاده از اصلاح کننده سبک بودن و حجم کم آن است.

در صورت لزوم کانسیلر بزنید و عیوب را بپوشانید. سپس مقدار بسیار کمی پودر بردارید و آن را در اطراف کانسیلر پخش کنید. بهتر است ابتدا یک نقطه دور چشم بزنید، سپس از گوشه چشم شروع کنید و به سمت پایین به سمت گونه حرکت کنید. به این ترتیب، اگر نقاط تاریک داشته باشید، آنها را نشان نمی دهد!

از آن کم استفاده کنید: چگونه فونداسیون را روشن کنیم

خرید کرم پودر تیره همیشه چیز بدی نیست. این امر باعث صرفه جویی در هزینه خرید یک کانسیلر جدید می شود.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر روز از این کرم پودر روی تمام صورت خود استفاده نکنید. به سادگی آن را روی ناحیه یا خال روی صورت خود که می خواهید بپوشانید، بمالید. درست مثل کانسیلر!

Sebronzer: راهی برای روشن کردن فونداسیون

اگر برنز ندارید، نیازی به خرید آن ندارید. می توانید از کرم پودر تیره ای که خریده اید به عنوان برنز کننده استفاده کنید.

از کرم پودری متناسب با رنگ پوست صورت خود استفاده کنید و فقط از کرم پودر تیره روی گونه ها و چانه خود استفاده کنید تا آنها را برجسته کنید.

چگونه در مصرف کرم پودر صرفه جویی کنیم؟

حاوی رطوبت:

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تمام کرم پودر خود مقداری مرطوب کننده اضافه کنید.

اما این کار را با دقت انجام دهید. کرم پودر خود را از ظرف خارج کرده و به ظرفی منتقل کنید. حالا مرطوب کننده را به آرامی اضافه کنید تا رنگ مناسب را بدست آورید. حالا محتویات کاسه را به ظرف کرم پودر خود منتقل کنید.

با کرم پودر سبک تر:

بگذارید یک راز کوچک را به شما بگویم. قبل از خرید کرم پودر تیره، کرم پودر روشن را داشتم. خوبیش این بود که کرم پودر تیره و روشنی داشتم که هیچ کدوم با رنگ پوستم همخوانی نداشت. چرا چیز خوبی؟ چون می توانم آنها را به نسبت مناسب با هم ترکیب کنم و رنگ مناسب پوستم را بدست بیاورم. تنها نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که یکی از کرم پودرها را در یک کاسه بریزید و دیگری را به آرامی اضافه کنید تا در نهایت رنگ مناسب را به دست آورید.

پس انداز برای تابستان:

اگر هیچ یک از روش های بالا را دوست ندارید، توجه داشته باشید که هر محصولی که خریداری می کنید حداقل یک سال ماندگاری دارد. و این بدان معناست که شما حداقل یک تابستان قبل از انقضای محصول فرصت دارید. در تابستان می توانید از کرم پودر سیاه به عنوان برنز کننده استفاده کنید. پس صبور باشید و پودر سیاه خود را با عجله دور نیندازید.

کمی صبر و خویشتن داری تنها چیزی است که نیاز دارید!

بسیاری از خانم ها کرم های پودری را خریداری می کنند که نسبت به رنگ پوستشان خیلی تیره یا خیلی روشن است. زمانی که برای اولین بار محصول را خریداری می کنید، معمولاً رنگ کرم اشتباه دریافت می کنید. نکات و ترفندهای بالا را برای رفع کرم پودر خیلی تیره دنبال کنید. اینها راه حل های سریعی برای روشن کردن فونداسیون تیره هستند. البته باید به خاطر داشت که خرید کرم پودر سیاه خطرناک نیست. با خرید کانسیلر جدید می توانید در هزینه صرفه جویی کنید. حالا دیگر لازم نیست هر روز آن را روی صورت خود استفاده کنید. به سادگی روی نقاط یا لکه هایی که می خواهید پنهان کنید بمالید.

برداشت شده از: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-24-ساعته/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد