سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

همه چیز در مورد جراحی گوشت و استخوان است


از آنجایی که رینوپلاستی به عنوان یکی از آسان‌ترین و بدون عارضه‌ترین عمل‌ها در صنعت زیبایی شناخته می‌شود، اکثر افراد برای بهبود ظاهر خود و بهبود فرم بینی خود به این جراحی مراجعه می‌کنند. حال این سوال پیش می آید که نتیجه جراحی بینی گوشتی بهتر است یا بینی استخوانی؟

لازم به ذکر است که انواع رینوپلاستی پلاستیک مزایای مختلفی دارند. بنابراین اگر برای عمل بینی مصمم هستید؛ توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی هر آنچه را که می خواهید و باید بدانید را بخوانید.

اهمیت انتخاب پزشک بینی

در مراحل اولیه مطالعه مقالات جراحان مجرب پیشنهاد می شود. زیرا معیار خوبی برای انتخاب جراحی بینی هستند. انتخاب پزشک معالج جزء مهمی برای به حداکثر رساندن سطح رضایت از عمل محسوب می شود. توجه داشته باشید که برای افزایش رضایت شما از جراحی باید از پزشک خود در مورد روش ها و عوارض بعد از عمل سوال کنید. همچنین ارزش توجه به نوع بینی شما را دارد. به عنوان مثال اگر از نوع گوشتی است باید اطلاعاتی در مورد برگشت گوشت بعد از عمل و موفقیت آمیز بودن عمل به دست آورید. البته باید در نظر داشت که علاوه بر مهارت و تخصص پزشک، عوامل دیگری نیز در نتیجه جراحی موثر هستند:

نوع بینی: گوشتی یا استخوانی

نوع پوست: ضخامت و نرمی

مشکلات ساختاری: مانند انحراف در تیغه بینی

انتظارات بیمار جراحی بینی

بینی گوشتی را شناخت

بینی گوشتی دارای ساختار غضروفی استخوانی نرم با پوست ضخیم و غدد چربی زیادی است. پوست بینی به دو دسته بینی با پوست معمولی و بینی با پوست ضخیم تقسیم می شود. با توجه به ماهیت پوست، جراحی بینی سخت تر و فنی تر از جراحی استخوان است. در زیر به طور خلاصه ویژگی های اصلی بینی گوشتی را ذکر کرده ایم:

پوست بینی: ضخیم، چرب با منافذ باز

نوک بینی: پهن (استخوان پایینی احساس نمی شود).

بینی: طول، عرض و عرض

غضروف و استخوان بینی: ضعف.

پوست ضخیم بزرگترین چالش در جراحی بینی است

مشکل اصلی جراحی بینی ضخامت پوست آن ناحیه است. بینی با پوست ضخیم آشکارترین بدشکلی اسکلت را پنهان می کند. حجم زیاد پوست بینی یکی از چالش های اساسی در جراحی بینی است که باعث شده برخی پزشکان از انجام این نوع پوست خودداری کنند.

آیا بینی گوشتی به حالت قبل از جراحی برمی گردد؟

شاید اولین نگرانی افراد مبتلا به خونریزی بینی این باشد که آیا بعد از جراحی بینی، بینی سالم می ماند یا به شکل اولیه خود باز می گردد. اگرچه در گذشته به دلیل طبیعی بودن این عمل، شکل بینی پس از عمل تغییر می کرد، اما امروزه با تکنیک های جدیدی که برای این عمل استفاده می شود، خطر آن در کمترین حد و تا صفر است.

اگر جراح تشخیص دهد که چربی زیر بینی باید برداشته شود تا شکل بینی نازک شود، در صورت نادیده گرفتن آن منجر به بدشکلی بینی و اگر بیش از حد برداشته شود باعث ایجاد مشکل در خون می شود. به نوک بینی می رسد و عواقب بدی برای بیمار خواهد داشت. البته انتخاب جراح مجرب برای مشاوره قبل از جراحی بینی این امکان را از بین می برد.

لازم به ذکر است به دلیل اینکه بینی های گوشتی غضروف و استخوان های ضعیف تری دارند و در جراحی زیبایی بینی بیشتر پوست و سوراخ های بینی درگیر می شوند، این احتمال وجود دارد که بعد از مدتی از عمل، نوک بینی به سمت پایین خم شود. اما اگر تا شش ماه پس از جراحی بینی نتیجه مطلوب حاصل شود، تغییرات قابل توجهی در بینی ایجاد نمی شود و به همان صورت باقی می ماند.

برای جلوگیری از این مشکل، جراح با بخیه زدن صحیح غضروف و پیوند غضروف به تیغه بینی و ستون بینی، غضروف ضعیف را تقویت می کند. از افتادن بینی جلوگیری می کند.

بعد از جراحی بینی، بینی های گوشتی بیشتر از بینی های استخوانی متورم می شوند و به زمان بهبودی بیشتری نیاز دارند. در نتیجه بهبودی و بهبودی به تاخیر می افتد.

مزایای رینوپلاستی باز برای جراحی بینی

افرادی که بینی های گوشتی دارند در جراحی با محدودیت هایی روبرو هستند و جراح باید در مشاوره اولیه توضیحات لازم را به بیمار ارائه دهد. با این حال، جراحی باز اجازه می دهد تا زاویه و شکل دلخواه به نوک بینی داده شود و هایپرتروفی نوک بینی اصلاح شود. در این عمل نوک بینی تراشیده شده و پل بینی ایجاد می شود. همچنین جراح می تواند تا حدی سوراخ های بزرگ نوک بینی را اصلاح کند.

ادم بینی بعد از جراحی

تورم بعد از جراحی بینی و لکه های تیره جزئی زیر چشم در هفته اول بعد از جراحی بینی کاملا طبیعی است. البته میزان تومورها در افراد مختلف متفاوت است. رینیت به دلیل ضخامت پوست در حفره بینی شایع تر است و تورم حفره بینی بعد از جراحی باعث نگرانی بیماران می شود. با این حال، 60 تا 70 درصد تومورهای حاد پس از دو ماه و 80 تا 90 درصد در عرض یک سال ناپدید می شوند. البته دو تا سه سال طول می کشد تا تومور به طور کامل بهبود یابد.

زیبایی بینی های گوشتی قبل از قضاوت در مورد جراحی بینی باید با صبر و حوصله منتظر بمانند تا تورم ناشی از جراحی کاملا برطرف شود.

نکته: توصیه می کنیم به پهلو نخوابید و سعی کنید با قوس باز بخوابید تا ورم ناشی از جراحی سریعتر از بین برود. برای جلوگیری از چرخش سر، دو بالش در دو طرف سر قرار دهید.

تشخیص بینی استخوانی

شاید شنیده باشید که جراحی بینی نتایج خوبی دارد. وقتی صحبت از نتایج جراحی بینی استخوانی و گوشتی می شود، به طور کلی نتایج جراحی بینی گوشتی تفاوت کمتری دارند. زیرا این نوع جراحی با سختی زیادی مانند عدم وجود نوک بینی همراه است و معمولاً نتایج جراحی زیبایی بینی زیباتر و کاملتر است. بینی استخوانی که به آن بینی باسن و آکویلین می گویند دارای اسکلت غضروفی قوی و قوی با پوست نازک است، این ویژگی به برش دقیق استخوان بینی در حین جراحی زیبایی بینی کمک می کند که بعداً منجر به تأثیر بسیار مطلوب بینی های استخوانی می شود. در زیر ویژگی های اصلی بینی استخوانی را خلاصه کرده ایم:

شکل ظاهری: گوژپشت

نوع پوست: نازک، بسیار الاستیک.

استخوان ها: باریک

بافت غضروف: بسیار قوی

لایه چربی: بسیار نازک

بینی: کوچک و باریک

رینوپلاستی مشکلاتی مانند غیرطبیعی حفره بینی، کجی بینی، عضلات و شکستگی بینی را درمان و برطرف می کند.

نحوه انجام جراحی بینی

رینوپلاستی ارتوز شامل برش ها و تغییرات استئوتومی برای اصلاح عیوب بینی است. روش جراحی این نوع بینی بر اساس تفاوت سایز بینی افراد تعیین می شود. به همین دلیل برای افراد مختلف متفاوت است. لازم به ذکر است که معاینه فیزیکی کامل توسط پزشک، تصویر بینی بیمار و بحث در مورد انتظارات بیمار تاثیر زیادی در نتیجه عمل دارد. برخی از جراحان با استفاده از نرم افزار مخصوص بینی می توانند نتایج احتمالی را پیش بینی کنند. بنابراین مشتریان می توانند نصب یک بینی جدید را روی صورت خود مشاهده کنند.

در جراحی بینی، جراح غضروف و استخوان را برای تغییر شکل بینی برمی دارد، برش داخلی یا خارجی ایجاد می کند، پوست را بلند می کند و استخوان نامناسب را برای اصلاح یا تراز مجدد برجستگی خارج می کند. این نوع جراحی معمولاً باعث کاهش توده استخوانی و برداشتن بافت اضافی می شود.

در این نوع جراحی هیچ گونه اقدامی بر روی پوست بینی انجام نمی شود، زیرا پوست از طریق خاصیت ارتجاعی خود به راحتی و به صورت خاصی با بافت استخوانی تغییر می کند و ارتباط برقرار می کند.

استخوان بینی

توسط

درصد تغییر استخوان بینی

پسرفت قوز و برآمدگی بینی در جراحی بینی استخوانی نادر است و بینی تا حد زیادی شکل خود را حفظ می کند. اما جراحی بینی بعد از مراقبت از جمله بالا کشیدن بینی در دوران نقاهت، استفاده از موم بینی، خوابیدن به پهلو و ... در کوتاه شدن زمان نقاهت و دستیابی به نتایج ایده آل از جراحی بینی موثر است. در مواردی که ساختار غضروفی- اسکلتی بینی شکسته شود، مگر با ضربه شدید.

قوز استخوانی بینی را از بین ببرید

برآمدگی روی بینی می تواند مادرزادی یا به دلیل ضربه به بینی باشد. برای حل این مشکل، یک روش جراحی می تواند جای زخم روی پل بینی را کاهش دهد. رینوپلاستی اندازه واقعی بینی را تغییر نمی دهد، شکل بینی را تغییر می دهد تا بلندتر به نظر برسد.


انواع برآمدگی بینی

قوز واقعی بینی: طول برآمدگی نوک بینی برابر با فاصله بین لب ها و بینی است.

پل بینی: طول نوک بینی کمتر از فاصله بین لب ها و بینی است.

برآمدگی پنهان بینی: طول برآمدگی نوک بینی بیشتر از فاصله بین لب ها و بینی است.

اگر توده کوچک باشد، تراشیدن سطح توده به راحتی مشکل را حل می کند. اما اگر کاهش خروجی در حد متوسط ​​باشد ممکن است این عمل مشکلی ایجاد کند که به آن نقص سقف باز می گویند که برای رفع این مشکل از روش شکستن و برش استخوان بینی روی بینی فرد استفاده می شود.

در صورت نیاز به برش بینی و برش استخوان، استخوان زیر پل بینی با دقت بریده می شود و سپس وضعیت آن به سمت داخل اصلاح می شود و اندازه باله کاهش می یابد.

نکته: در مورد مقداری که می خواهید توده را کاهش داده و قوز را بردارید، با پزشک خود صحبت کنید.

مدت زمان استفاده از چسب برای بینی استخوانی کمتر از بینی بافتی است، زیرا شکل کلی بینی استخوانی آشناتر است.

در مورد بینی گوشتی و بینی گوشتی اشتباه گرفته اید؟

بینی گوشتی و استخوانی را می توان به راحتی از هم جدا کرد. در برخی موارد، اگرچه غضروف و استخوان های بینی قوی هستند، اما پوست بینی نیز ضخیم است که می توان آن را با بینی گوشتی اشتباه گرفت. البته جای نگرانی نیست. زیرا ضخامت پوست بینی قبل از جراحی بینی ارزیابی می شود. یک جراح بینی نیز با ارزیابی اجزای اصلی، تمام ویژگی های بینی را بررسی می کند.

نتایج جراحی بینی استخوانی بهتر است یا گوشتی؟

تفاوت نتایج جراحی بینی استخوانی و رینوپلاستی گوشت در ساختار این نوع بینی ها نهفته است. به عنوان یک قاعده، افرادی که بینی استخوانی دارند، تغییرات بیشتری را احساس می کنند. اما برای افرادی که بینی گوشتی دارند، از آنجایی که بیشتر ساختار بینی آنها از غضروف های نازک و ضعیف تشکیل شده است، نباید انتظار یک بینی معجزه آسا را ​​داشته باشند و اغلب نتیجه چنین عملی، بینی طبیعی است.

اگرچه می توان گفت به دلیل ظهور روش های نوین جراحی بینی، تفاوت چندانی در نتایج جراحی بینی به جز مهارت های پزشک وجود ندارد.

التیام بینی استخوانی سریعتر است یا بینی عضلانی؟

رینوپلاستی برای اصلاح اندازه و شکل استخوان های بینی برای تسریع روند بهبودی انجام می شود. در بینی های گوشتخوار، جراحی روی بافت بینی با پوست ضخیم (بینی طبیعی) انجام می شود که روند بهبودی را طولانی می کند.

همچنین مدت زمان جراحی بینی استخوانی معمولا زیاد نیست و بستگی به عوارضی دارد که در حین عمل با آن مواجه می شود. چند ساعت بعد از عمل، بیمار از جراحی ترخیص می شود و اکثر بیماران پس از عمل درد زیادی ندارند. لازم به ذکر است که جراحی بینی استخوانی آسانتر از جراحی بینی گوشتی است و معمولاً نتایج بهتری دارد.

راه های کاهش التهاب انواع بینی (استخوانی و چرب)

کارتون باحال

با آب داغ حمام نکنید

مصرف سدیم خود را کاهش دهید. مثل نمک

حرکت و فعالیت خود را کاهش دهید.

سرت را بلند کردی

آیا جراحی بینی استخوانی با جراحی بینی گوشتی متفاوت است؟

مهم ترین تفاوت بینی استخوانی با بینی گوشتی، ضخامت پوست بینی است. تفاوت بین جراحی بینی گوشتی و استخوانی به این عامل بستگی دارد.

بینی ایرانی ترکیبی از بینی گوشتی و استخوانی با پوست ضخیم و چرب است. بنابراین در جراحی آنها باید از روشی مناسب برای هر دو استفاده شود. در جراحی بینی معمولاً اندازه بینی کوچک می شود و شکل مناسبی به آن داده می شود. در مقابل، در جراحی بینی، پیوند غضروف در نوک بینی و پل بینی قرار می گیرد. معمولاً این بافت غضروفی از تیغه بینی برداشته می شود. گاهی اوقات، تیغه های غضروف بینی به دلیل آسیب یا شکستگی استخوانی می شوند و این غضروف از گوش خارج می شود و برای ایجاد بینی گوشتی استفاده می شود - کار دشواری است. جراح بینی باید گرفتگی بینی را کاهش دهد مگر اینکه بافت بینی آسیب دیده باشد.

متن کامل مقاله را بخوانید: https://payju.ir/content/لیست-پزشکان-متخصص-جراحی-بینی-در-شیراز 

آیا الگوریتم پنگوئن گوگل کمک می کند؟


الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟ این یک مقاله جامع و مختصر است که در آن سعی می کنیم موارد را بررسی کنیم. چندین مورد در الگوریتم پنگوئن گوگل در این مقاله وجود دارد که می تواند به مدیران وب سایت در درک بهتر این الگوریتم کمک کند. منتظر وبلاگ باشید.

الگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن جدیدترین و مهم ترین الگوریتمی است که گوگل هر ماه آن را به روز رسانی می کند تا اطلاعات دقیق و دقیق تری ارائه کند و کیفیت را بهبود بخشد.

قبل از ورود الگوریتم پنگوئن، محتوای سایت ها توسط الگوریتم پاندا تایید می شد، اما بسیاری از سایت ها با وجود محتوای بی فایده و بی کیفیت، همچنان در نتایج گوگل رتبه بالایی دارند و برعکس، بسیاری از وب سایت ها دارای محتوای خوبی هستند. و از نظر کیفیت در رتبه پایینی قرار گرفتند و همین امر باعث نارضایتی کاربران شد زیرا هنگام جستجوی موضوعی همزمان صفحات غیرمرتبط زیادی جلوی چشمانشان ظاهر شد و مجبور شدند آن صفحه را ترک کنند. اما دلیل اصلی افزایش رتبه این سایت ها چیزی جز وجود بک لینک های زیاد نبود.

چگونه بک لینک سایت خود را در گوگل پیدا کنیم

در گذشته گوگل بسیاری از صفحات بک لینک را در بالاترین جایگاه (صفحات اول گوگل) قرار می داد و این یک امتیاز و مزیت برای وب سایت ها محسوب می شد.

بنابراین از وب سایت ها برای خرید و فروش بک لینک بدون توجه به کیفیت محتوا و مرتبط بودن محتوای سایت و خرید بک لینک استفاده می شود و در نتیجه جایگاه خود را در صفحه نتایج گوگل افزایش می دهد.

در حال حاضر، موضوع را در ذهن داشته باشید تا درک بهتری از نحوه ایجاد الگوریتم پنگوئن و نحوه عملکرد آن داشته باشید.

اما صحبت از بک لینک، گاهی اوقات مفهوم بک لینک برای برخی افراد احمقانه و ناآشنا به نظر می رسد، در زیر بک لینک را به شما معرفی می کنیم.

لینک بیلدینگ یا بک لینک

بیایید با یک مثال ساده یک بک لینک را تعریف کنیم. گوگل مانند شهروندی رفتار می کند که به دنبال یک کافی شاپ خوب است و این حق را دارد که از بین ده ها یا صدها کافی شاپ بهترین را انتخاب کند. با توجه به رضایت مشتریان و یا شخص معروفی مانند بازیگر سینما که از این کافی شاپ بازدید می کند، انتخاب خود را انجام می دهد و این رضایت مشتری امتیازی برای آن کافی شاپ محسوب می شود و اعتبار و ارزش آن را افزایش می دهد. .

بک لینک ها همان مشتریان کافی شاپ هستند که با تبلیغات خود به سایت های دیگر تعریف و در واقع اعتبار و ارزش خود را می دهند و گوگل از طریق بک لینک سایت ها را رتبه بندی می کند و به آنها پاداش می دهد. .

بنابراین، برای افزایش رتبه و ارزش خود در گوگل، وب‌سایت‌ها از وب‌سایت‌های دیگر به وب‌سایت خود لینک می‌گرفتند و هر چه تعداد وب‌سایت‌های بیشتری به وب‌سایت آنها پیوند داده می‌شد، محبوبیت بیشتری در گوگل پیدا می‌کردند.

لینک ها همان تصاویر یا مقالاتی هستند که وب سایت ما را به گونه ای معرفی می کنند که ما این لینک ها را برای وب سایت های دیگر ارسال می کنیم و اگر کاربر روی این لینک ها کلیک کند وارد صفحه وب سایت ما می شود و رتبه وب سایت ما افزایش می یابد و رتبه وب سایت ما افزایش می یابد وب سایت خیلی راحت بالا می رود.

خب برگردیم به موضوع اصلی، این بار همه چیز خوب پیش رفت، سایت ها می توانند رتبه خود را از طریق بک لینک افزایش دهند.

اما عده ای از این سرویس گوگل استفاده کردند و شروع به خرید و فروش لینک های انبوه (به مقدار زیاد) از وبسایت های پولی و بی کیفیت کردند، یعنی به نوعی تقلب کردند و خواستند سر گوگل کلاه بگذارند. سایت خود را به سرعت بهبود بخشید و رتبه سایت خود را بهبود بخشید که به آن سئو کلاه سیاه می گویند.

گوگل برای مبارزه با این کلاهبرداری ها ابتدا از الگوریتم پاندا استفاده کرد، اما الگوریتم پاندا به تنهایی قادر به مبارزه با این ترفندها نبود و به یک دستیار هوشمند و دقیق نیاز داشت. در سال 2012، او الگوریتم پنگوئن را برای کمک به پاندا فرستاد.

بله، الگوریتم پنگوئن به عنوان پلیس مبارزه با کلاهبرداری برای شناسایی سئوی کلاه سیاه، مقابله با کلاهبرداران و در اختیار گرفتن آن وارد عمل شده است.

الگوریتم پنگوئن را وارد کنید.

الگوریتم پنگوئن مانند یک پلیس بسیار دقیق و کارآمد است و همیشه در حالت آماده باش است و برای هر خطای یافت شده در وب سایت ها بلافاصله به آنها پول می دهد، حتی اگر وب سایت ها به خوبی مدیریت شوند.

اما این الگوریتم به دو خطای اصلی سایت بسیار حساس است:

1- خرید و فروش بک لینک و ایجاد لینک اسپم.

پنگوئن وب سایت شما را از جایی که لینک خرید و فروش می کنید به زیر ردیابی می کند:

به عنوان مثال اگر سایت شما یک سایت خبری است و لینک سایت بی بی سی را ارائه می دهید به این معنی است که سایت به درستی به سایت کار لینک شده و از نظر گوگل قابل قبول است.

اما در غیر این صورت توسط پنگوئن جریمه می شوید و یا در صورت درخواست خرید لینک انبوه از سایت های اسپم (بد) و پولی، جریمه می شوید و رتبه سایت شما کاهش می یابد.

این الگوریتم زمانی که به سایت های نامرتبط لینک می دهید سایت شما را به عنوان یک سایت تبلیغاتی یا یک سایت فروش بک لینک می شناسد، بنابراین به تعداد زیاد تبلیغات در سایت ها، بیش از دو یا سه تبلیغ در سایت شما حساس است. انجامش نده

2- تکرار بیش از حد کلمات کلیدی (کلید واژه پر کردن)

قبل از ظهور پنگوئن، گوگل بر اساس تعداد کلمات کلیدی که پیدا کرده بود به سایت شما امتیاز می داد، اما برخی از افراد از این مشکل سوء استفاده کردند و صفحات سایت خود را با کلمات کلیدی تکراری پر کردند و سایت های ارزان با سایت های بی کیفیت و نامربوط مواجه شدند که به دنبال محتوای مورد نظر کاربران بودند. خواسته و مورد نیاز در این میان گوگل برای جلوگیری از این مشکل وارد دنیای الگوریتم ها شده است.

مثلا

اگر سایت در زمینه پوشاک کار می کرد، کلمه لباس را بارها در متن، تصاویر و ویدیوهای سایت شما قرار می دادم تا گوگل بداند که سایت من در زمینه پوشاک کار می کند و هر کاربری لباس را جستجو می کند. .

مراجعه به مرجع: https://blogten.ir/algorithm-google-penguins/

آهنگ جدید حمید عسکری به نام «من که تو دلم بجز تو واسه هیچی جا ندارم»

متن آهنگ من که تو دلم بجز تو واسه هیچی جا ندارم حمید عسکری

من که تو دلم بجز تو واسه هیچی جا ندارم

جای خالیتو عزیزم کجای دلم بزارم

نکنه توقع داری باورم شه داری میری

تصمیمت جدیه اما حالمو شوخی میگیری

کم واست غصه نخوردم کم واسه تو جون نکندم

نکنه توقع داری توی این لحظه بخندم

تو که می گقتی تموم ادما دیوونه هاتن

حالا این واسم سواله این همه ادم چرا من

بگو کجای این احساس باید دنبال تو باشم

بگو کجای تنهایی بگو کجای دلتنگی

داره پشت سر هم اشک همش میاد روی گونه ام

چقد طوفانیه امشب ببین دریای دلتنگی


https://musicdel.ir/single-tracks/173571/

با انتخاب سایت مناسب آموزش زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس را بلافاصله بیاموزید

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

بر اساس گزارش ها و آمارهای موجود، عدم یادگیری زبان انگلیسی برای همه امری عادی است. گاهی انتخاب روش نامناسب زبان آموزی ما را به مسیر اشتباهی سوق می دهد و گاهی راه طولانی برای یادگیری زبان ما را خسته و دلسرد می کند. به خصوص اگر زبان آموز دارای پایه زبان صفر باشد، روند یادگیری زبان طولانی تر می شود. این فرآیند یادگیری برای کسانی که قصد رفتن به خارج از کشور را دارند جدی تر می شود، زیرا دانش آموز باید به سرعت مهارت های زبانی خود را بهبود بخشد تا در مدت زمان محدودی برای آیلتس یا تافل آماده شود.

اما با وجود این ناکامی ها، می توان این بار تصمیم عاقلانه ای گرفت و برای رسیدن به مدرک آیلتس و سایر اهداف آموزشی زبان انگلیسی را به سرعت فرا گرفت. در واقع با استفاده از میانبرها در فرآیند یادگیری، در مدت زمان کمتری به جایی می رسیم که باید باشیم. شرکت در کلاس زبان انگلیسی با یک معلم خصوصی می تواند یک آموزش مفید و راهی سریع برای یادگیری زبان باشد. اما چگونه با کمک یک معلم خصوصی از فرآیند یادگیری لذت ببرید و در کوتاه ترین زمان به هدف خود برسید؟

آیلتس چقدر طول می کشد؟

همه ما تا حدودی با سختی ها و مشکلات مهاجرت آشنا هستیم و می دانیم که در این سفر چه فراز و نشیب هایی در انتظارمان است. همه کسانی که این جاده را طی کرده اند در مورد سنگ های این جاده بسیار صحبت کرده اند. اما در این مقاله در مورد امید و کاهش این موانع و مشکلات صحبت خواهیم کرد. علاوه بر مهاجرت و مسافرت، بسیاری از زبان آموزان مشغول یادگیری زبان انگلیسی در اسرع وقت هستند تا بتوانند به راحتی با کشورهای خارجی ارتباط برقرار کنند و مدرک زبان انگلیسی خود را دریافت کنند.

به طور خاص، بیشتر زبان آموزانی که هدفشان آیلتس یا تافل است، زمان محدودی دارند و نمی توانند با هیچ روشی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند. تماس با معلمان خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری سریع زبان است. او به عنوان یک معلم خصوصی زبان، مراحل و دروس تدریس را با توجه به زمان و اهداف دانش آموز در هر درس تنظیم می کند و شروع به سازماندهی آموزش بر اساس سطح دانش آموز می کند. با این سبک تدریس و مطالعه، دانش آموزان در مدت شش ماه تا یک سال فرصت یادگیری و کسب مهارت را دارند. حتی افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و تا حدودی در تلفظ و مکالمه مشکل دارند نیز می توانند با این روش در عرض یک تا سه ماه به سطح بالایی از توانایی مکالمه انگلیسی دست یابند.

مقدمه ای بر کتاب های درسی زبان انگلیسی بر اساس معادل سازی

یافتن و دسترسی به منابع یادگیری کامل و دقیق انگلیسی مطمئناً دشوار است. درجه بندی کتاب های درسی انگلیسی در اختیار هر زبان آموزی نیست. زبان آموزان ممکن است با تعداد زیاد منابع یادگیری انگلیسی گیج شوند. مزیت کلاس های زبان سفارشی این است که سردرگمی را از بین می برد. زیرا هر معلم زبان منبعی غنی از اطلاعات در مورد دانش و روش هایی است که برای تدریس انتخاب می کند. همچنین با سالها تجربه در امر آموزش زبان، شناخت کاملی از کتاب ها و منابع زبان آموزی دارد و بر اساس سطح دانش آموزان خود کتاب های دقیق و مناسبی را برای ادامه مطالعه و تمرین ارائه می دهد.

مدرس خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع انگلیسی)

یادگیری زبان انگلیسی را از کجا باید شروع کرد؟

این یک سوال رایج، اما بسیار مهم است. اکثر مردم پاسخ روشنی برای این سوال ندارند. اما ما به شما می گوییم که یادگیری زبان انگلیسی باید از نقطه ای شروع شود که بتوانید در اسرع وقت به هدف خود برسید. هر زبان آموزی می تواند یک سبک یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب انگلیسی شروع کنید و توانایی زبان خود را به روش های مختلف مانند خودآموزی افزایش دهید. اما آیا این روش ها می توانند زبان آموز با انگیزه را خیلی سریع به هدف خود برسانند؟ در این مورد باید بگوییم که این روش ها چندان قابل اعتماد نیستند. انتخاب این رویکردها مستلزم آزمون و خطا و کسب تجربه است. اگرچه با این روش می توان به نتایج بسیاری دست یافت، اما زبان آموز می تواند به تدریج با آزمون و خطا و تجربه روش صحیح یادگیری را بیاموزد. یکی از این نتایج از دست دادن روزها و ساعت های زیادی از یادگیری است.

اما چرا نمی توانیم از تجربیات دیگران برای رسیدن به مسیر درست برای کاهش هزینه ها و پیامدهای انتخاب خود استفاده کنیم؟ افراد باتجربه مانند معلمان زبان خصوصی می توانند این مسیر سریع را برای یادگیری آسان انگلیسی دنبال کنند.

طبق تجربه من، یک معلم زبان شخصی موضوعاتی را می داند که باید برای آنها وقت بگذارد و با حذف مطالب و منابع غیر ضروری، می توانید زمان بیشتری را برای یادگیری بهتر دانش آموزان آزاد کنید. در درس خصوصی، دانش آموز تمرکز بیشتری دارد و مانند درس گروهی نیست، بنابراین معلم خصوصی زبان انگلیسی می تواند دانش آموزان را با جزئیات بیشتری راهنمایی کند.

یادگیری زبان خصوصی برای متقاضی شخصی است و معلم بر اساس سطح تحصیلات دانش آموز، اهداف او برای یادگیری زبان و زمان خود شروع به درس می کند. در این یادگیری خودراهبری، معلم روی یادگیری زبان نظارت و پیگیری زیادی دارد و می تواند سرعت یادگیری را بسنجد، در زمان های مختلف غذا بخورد.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

هزینه تدریس خصوصی در منزل یکی از دغدغه های اصلی زبان آموزان در انتخاب روش یادگیری زبان انگلیسی است. زیرا آنها معتقدند که هزینه یادگیری زبان خصوصی بسیار بیشتر از سایر روش های یادگیری زبان است. با این حال، یادگیری یک زبان مستلزم فکر کردن به چند چیز مهم به طور همزمان و سپس تصمیم گیری است. سه عامل تعیین کننده عبارتند از توانایی دستیابی به هدف، انرژی و زمان از دست رفته و هزینه پرداخت. به عنوان مثال، یک دانشجوی زبان باید در عرض یک سال شروع به مطالعه زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. عموماً با توجه به بودجه ای که دارد، انتخاب اولش شرکت در کلاس های گروهی و گذراندن ترم های متوالی از این کلاس ها است. مسلماً زبان آموزی که در حال حاضر زبان می آموزد، با توجه به سطح عینی و پایین زبان خود، در این راه به آمادگی لازم دست نخواهد یافت. با این حال او وقت و انرژی زیادی را صرف رفتن به کلاس و مطالعه می کرد.

معلم انگلیسی شخصی (یادگیری سریع انگلیسی)

با انتخاب سایت مناسب آموزش زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس را بلافاصله بیاموزید

سایت ما معلمان با استعداد را در تیم آموزشی خود گرد هم می آورد زیرا آنها می خواهند زبان انگلیسی را سریعتر یاد بگیرند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما و تماس با کارشناسان ما به این اساتید متخصص دسترسی پیدا کنید. با کمک آموزگاران خصوصی مجموعه ما، راهی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی برای آیلتس پیدا خواهید کرد تا زمان را تلف نکنید و بلافاصله شروع کنید.

بهترین برنامه اسکنر موبایل

بهترین برنامه های اسکنر موبایل برای اندروید و آیفون 2023

مدیریت و سازماندهی اسناد و مدارک در گذشته دشوار بود. پیشرفت فناوری و ظهور اسکنرها، ذخیره اسناد مورد نیاز خود را به صورت دیجیتالی در رایانه های خود برای کاربران آسان کرده است و نیاز به مرتب سازی و بایگانی منظم را از بین برده است. با این حال، با ظهور نرم افزار اسکنر تلفن همراه، کاربران در مورد نحوه تهیه نسخه دیجیتالی این اسناد و عکس ها و نحوه انتخاب بهترین روش دچار سردرگمی می شوند.

در این مقاله سعی شده است تا بهترین اپلیکیشن های اسکنر موبایل اندروید و آیفون و همچنین بهترین اپلیکیشن اسکن عکس گوشی را ارائه کرده و با اسکنر تبلت و اسکنر اسناد مقایسه کرده و به سوال اسکن عکس از روی کاغذ پاسخ دهیم. اسکن اسناد به صورت تخت آیا اسناد بهتر هستند یا از برنامه های تلفن همراه برای اسکن استفاده می کنید؟ پس تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین اسکنر موبایل برای اندروید و آیفون

برنامه های اسکنر موبایل این روزها توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. زیرا می توانند به راحتی و در زمان کمتری از مدارک خود یک نسخه دیجیتال با فرمت دلخواه تهیه و در کامپیوتر ذخیره کنند. تنوع این برنامه ها بسیار زیاد است. بسیاری از آنها نیاز به خرید دارند و برخی کیفیت لازم را ندارند. برای دانلود بهترین برنامه های اسکنر موبایل ارائه شده در این مقاله، توصیه می شود در صورت داشتن گوشی یا تبلت اپل از اپ استور و در صورت داشتن گوشی یا تبلت اندرویدی به پلی استور مراجعه کنید. در زیر 10 نمونه از بهترین اپلیکیشن های اسکنر موبایل برای اندروید و آیفون در سال 2023 را ارائه کرده ایم:

اسکنر موبایل CamScanner

یکی از بهترین برنامه های اسکنر موبایل که برای سیستم عامل های موبایل در دسترس است CamScanner است. این برنامه به شما امکان می دهد رسیدها، یادداشت ها، کارت های ویزیت و سایر اسناد، از جمله بحث های تخته سفید را اسکن کنید. CamScanner از OCR برای استخراج متن از اسکن های شما استفاده می کند. این برنامه همچنین دارای ویژگی‌های برش و بهبود خودکار برای تمیز کردن متن و تصاویر است تا واضح به نظر برسند.

CamScanner

ویژگی های اضافی این برنامه شامل گزینه هایی برای اشتراک گذاری از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی به عنوان فایل های PDF، Word، JPEG یا TXT است. دارای ویرایش پیشرفته حاشیه نویسی، محافظت از رمز عبور، همگام سازی بین پلتفرم و جستجوی کلمات کلیدی است. همچنین ابزارهای داخلی مانند تبدیل PDF به Word، تبدیل PDF به Excel، اسکنر کد QR و غیره را ارائه می دهد.

اسکنر موبایل iScanner

با برنامه اسکنر موبایل iScanner، می توانید به راحتی هر سندی را به فرمت txt، pdf یا jpg تبدیل کنید. این برنامه آسان برای استفاده به عنوان یک دستیار دیجیتال تمام وقت شناخته می شود زیرا کار اداری را آسان تر می کند. پس از تبدیل به یک فایل PDF، می توانید آن را ویرایش کنید یا یک امضای دیجیتال به سند اضافه کنید تا صحت آن را تأیید کنید. یکی از محبوب ترین ویژگی های اپلیکیشن Scanner امکان اسکن اشیا با استفاده از دوربین است. بله، شما به راحتی می توانید اعداد روی جعبه را بخوانید و این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

نرم افزار اسکن موبایل iScanner

علاوه بر این، می‌توانید شناسه‌های مهم را دیجیتالی کنید و به‌طور ایمن با رمز عبور یا تأیید هویت قفل کنید تا از سوء استفاده جلوگیری کنید. برنامه اسکنر موبایل iScanner به شما امکان می دهد متن را از تصویر دلخواه خود استخراج کرده و با استفاده از کلیپ بورد آن را کپی کنید. علاوه بر این، می توانید با اسکن سوالات و اسکن آنلاین آنها، مسائل ریاضی و سایر مسائل را حل کنید.

یکی از پایین ترین ها، برنامه اسکنر تلفن همراه Scanner برای استفاده رایگان است که تعداد مشخصی اسکن در شبانه روز را به شما امکان می دهد و باید آن را برای استفاده نامحدود خریداری کنید.

اسکنر حرکتی لنز مایکروسافت آفیس

مایکروسافت آفیس لنز، این برنامه اسکن موبایل دارای ویژگی های مفیدی است که به شما کمک می کند تا از اسناد فیزیکی خود کپی دیجیتال تهیه کنید. ویژگی OCR این برنامه به شما این امکان را می دهد که تصاویر و اسناد اسکن شده خود را با سهولت بیشتری جستجو و ویرایش کنید. این برنامه به راحتی رسیدهای کوچک، کارت ویزیت، یادداشت ها و حتی تخته سفید را اسکن می کند.

اسکنر لنز مایکروسافت آفیس

امکان تنظیم تنظیمات برش تصحیح رنگ ها و تنظیمات انتشار نور و حاشیه نویسی از دیگر ویژگی های لنزهای Microsoft Office هستند. می توانید اسناد و عکس های خود را در One Note و One Drive و در فرمت های مختلف مانند Word، Excel، PowerPoint یا PDF ذخیره کنید. البته بهتر است بدانید که می توان آن را مستقیماً در گالری ذخیره کرد. و در واقع شما می توانید اسناد اسکن شده خود را در بیش از یک فرمت و در مکان های مختلف داشته باشید.

گاهی اوقات پایین بودن کیفیت اسناد بررسی شده در این برنامه نسبت به سایر برنامه ها و همچنین مشکل اشتراک گذاری فایل از معایب این برنامه توسط کاربران آن اعلام شده است.

اسکنر Adobe Scan Mobile

Adobe Scanner یکی از بهترین نرم افزارهای اسکنر موبایل برای اندروید محسوب می شود. رابط کاربری ساده و کاربرپسند یکی از دلایل اصلی محبوبیت این برنامه است. دوربین تلفن خود را به سمت یادداشت‌ها، فرم‌ها، رسیدها و هر سندی که می‌خواهید از آن یک کپی دیجیتال تهیه کنید، بگیرید تا سند شما به‌طور خودکار شناسایی و اسکن شود.

Adobe Scan

ویژگی‌هایی مانند برش، چرخش و تنظیم رنگ، مرتب‌سازی صفحه، و ویرایش و جستجو به شما کمک می‌کند فایل‌هایی با کیفیت بالا با فناوری OCR تولید کنید. قابلیت اشتراک گذاری فایل ها در ایمیل و فضای ابری توسط برنامه اسکن Adobe ایجاد شده است.

این برنامه دارای بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای دیگر مانند ترکیب فایل ها، تبدیل پی دی اف به ورد و پاورپوینت، امنیت رمز عبور، امضای الکترونیکی فایل ها و حدود 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری می باشد. اما این امکانات تنها در صورت خرید نسخه پریمیوم در اختیار شما قرار می گیرد و این موضوع را می توان یکی از بزرگترین ایرادات این نرم افزار دانست.

Scanner Móvel Genius Scan

نرم افزار Genius Scan یکی از بهترین نرم افزارهای اسکنر موبایل برای اندروید و آیفون است که در آن تشخیص اسناد به صورت خودکار و سریع انجام می شود و این مشکل به راحتی توسط کاربران استفاده می شود. این برنامه دارای قابلیت اسکن انبوه است و اگر نیاز به اسکن اسناد طولانی با تعداد صفحات زیاد دارید برای شما مناسب است.

اسکن نابغه

برش خودکار و دقیق، صفحه نمایش هوشمند برای عکس های پرسپکتیو، بهبود تصویر، اشتراک گذاری ایمیل و شبکه های اجتماعی و سازماندهی اسناد از جمله ویژگی های ضروری این برنامه است. همچنین می توانید اسنادی مانند حذف سایه ها، اعمال فیلترها، اسکن دسته ای و ایجاد فایل های PDF چند صفحه ای را ویرایش کنید.

از معایب این برنامه می توان به کیفیت پایین اسناد PDF نسبت به سایر اسکنرهای پی دی اف و پرداخت هزینه یکپارچه سازی با سرویس های ابری مانند دراپ باکس و گوگل درایو اشاره کرد.

اسکنر موبایل SwiftScan

برای اسکنر اسناد با کد QR داخلی و اسکنر بارکد، SwiftScan یک برنامه اسکنر موبایل عالی است. مانند سایر برنامه های فهرست شده در اینجا، می توانید تقریباً هر چیزی از اسناد، یادداشت ها و تخته های سفید گرفته تا کارت های ویزیت را اسکن کنید. اسکن را به صورت JPG یا PDF ذخیره کنید و با استفاده از عملکرد OCR جستجو کنید.

SwiftScan

SwiftScan به شما امکان می دهد اسناد چند صفحه ای را اسکن کنید، عناصر را ویرایش و حاشیه نویسی کنید، و تصاویر را با رنگ ها و فیلترها بهبود بخشید. می توانید به انواع سرویس های ابری از جمله iCloud Drive، Dropbox، Google Drive و Box و همچنین Evernote، Slack و Todoist متصل شوید.

نسخه پریمیوم شامل اسکن نامحدود، امضای الکترونیکی، حذف واترمارک، آپلود خودکار، آپلود چند صفحه، OCR و موارد دیگر است.

اسکنر موبایل Scanner Pro

Scanner Pro یک ابزار عالی برای کاربران iOS است که به شما امکان می دهد موارد را در iPhone یا iPad خود اسکن کنید، ایمیل، خروجی، ذخیره یا آپلود تصاویر را در Dropbox، Google Drive، OneNote، iCloud Drive و سایر تصاویر دارای WebDAV انجام دهید. - دارای اسکنر اسناد تلفن همراه. خدمات ذخیره سازی آنلاین.

Scanners Pro

این برنامه از پردازش تصویر پیشرفته برای تصحیح خودکار استفاده می کند، مهر و امضاهای رنگی را ارائه می دهد، بیش از 25 زبان را با استفاده از OCR تشخیص می دهد و به شما امکان چاپ یا فکس اسناد را می دهد.

می‌توانید از همگام‌سازی iCloud برای دسترسی به موارد در همه دستگاه‌های اپل خود، افزودن حفاظت رمز عبور به فایل‌های PDF، ویرایش، ذخیره و لغو تغییرات در صورت نیاز استفاده کنید و اسکن‌های خود را به راحتی به اشتراک بگذارید. این برنامه دارای آپلود خودکار در سرویس های ذخیره سازی ابری متصل است و استفاده از آن بسیار آسان است.

Scanner Pro خریدهای درون برنامه ای را برای دسترسی به ویژگی های اضافی مانند توانایی حذف واترمارک، انجام جستجوی متن کامل و فعال کردن محافظت از رمز عبور ارائه می دهد.

اسکنر تلفن همراه اسکنر کوچک

برنامه Tiny Scanner را می توان یک اسکنر موبایل قابل اعتماد در نظر گرفت که بسیاری از ویژگی های استاندارد را به کاربران خود ارائه می دهد. البته، جعبه ابزار ویرایش استاندارد را به صورت رایگان دریافت می کنید. با استفاده از این برنامه می توانید از کوچکترین اسناد مانند فاکتور گرفته تا اسناد و تصاویر بزرگ را اسکن کنید.

اسکنر کوچک

این برنامه امکان ذخیره اسناد در فضای ابری را نیز ارائه می دهد و علاوه بر این به شما این امکان را می دهد که فایل های مهم خود را مستقیماً در عرض چند دقیقه برای چاپ ارسال کنید. تشخیص خودکار لبه ها، ایجاد تصویری صاف، تنظیم کنتراست و ابعاد، سازماندهی فایل ها بر اساس نام و محافظت از رمز عبور از مهمترین ویژگی های برنامه اسکنر Tiny است.

پشتیبانی از این برنامه برای تبلیغات و خریدهای درون برنامه ای برای استفاده از استانداردهای بالاتر را می توان یکی از معایب تینی اسکنر دانست.

اسکنر موبایل اسکنر را تمیز کنید

برنامه Clear Scanner برای اسکن تلفن های همراه با سیستم عامل های اندروید و iOS طراحی شده است. در واقع با نصب این برنامه می توانید از تلفن همراه خود برای تبدیل اسناد به فرمت دیجیتال در PDF و JPEG استفاده کنید. به دلیل سرعت پردازش بالا، این عمل برای کسانی مناسب است که همیشه نیاز به کپی دارند و زمان برای آنها بسیار مهم است.

وسوسه نشو

اسکن چند صفحه ای، سازماندهی اسناد، امکان ادغام و اشتراک گذاری در درایو وان، گوگل درایو و دراپ باکس و همچنین اتصال به سایت های ذخیره سازی ابری از مهمترین ویژگی های سیستم اسکن Clear است. این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد که نتایج را از طریق Cloud Print دوباره روی کاغذ قرار دهید و اسکن ها را ویرایش کنید یا پس از ذخیره تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید.

بزرگترین ضعف این برنامه را می توان تبلیغاتی دانست که در حین فرآیند اسکن باعث ایجاد مزاحمت برای کاربر می شود.

اسکن موبایل Evernote-Scanner

شاید بتوان نرم افزار اسکن Evernote را بهترین نرم افزار اسکن برای سیستم عامل های آیفون و iOS دانست. این برنامه با رابط کاربری ساده بسیار محبوب در بین طرفداران آیفون است و کپی های دیجیتال را به سرعت، کارآمد و هوشمندانه به اشتراک می گذارد. یکی دیگر از قابلیت های این برنامه فناوری تحلیل متن است و در ارتباط با لینکدین اطلاعات کارت ویزیت را گرفته و به مخاطب شما تبدیل می کند.

Evernote قابل اسکن است

از بزرگترین نقاط ضعف این برنامه می توان به فوکوس دستی و عدم هماهنگی صفحه و تصویر اشاره کرد.

مزیت منحصر به فرد اسکن با اسکنر تخت

تاکنون در مورد بهترین اپلیکیشن های اسکنر موبایل برای اندروید و آیفون صحبت کرده ایم. با توجه به نیاز روزافزون کاربران به نسخه های دیجیتالی تصاویر و اسناد، ظهور چنین برنامه هایی می تواند کمک شایانی به آنها کند. زیرا همیشه در دسترس هستند و معمولا کیفیت مورد نیاز را ارائه می دهند. با وجود تمام مزایا و امکانات اپلیکیشن اسکنر موبایل، هرگز نباید فراموش کرد که تصویر اسکن شده توسط اسکنر تخت همیشه کیفیت بهتری نسبت به نتیجه اپلیکیشن اسکنر موبایل دارد.

اسکنر تخت

در زیر به عوامل اثبات برتری اسکن عکس با اسکنر تخت نسبت به برنامه اسکن عکس گوشی اشاره کرده ایم:

نورپردازی خوب

در حین اسکن، دوربین تحت تأثیر انعکاس نور از لنز قرار می گیرد. نور محیطی، فلاش بیش از حد، نقاط داغ روی قاب و تابش خیره کننده عکس ها و مجلات براق، همگی مشکلاتی هستند که باعث می شوند نور یکنواخت و غیرقابل پیش بینی هنگام عکسبرداری ایجاد شود. این مشکل کیفیت نهایی کپی دیجیتال تولید شده توسط نرم افزار اسکنر قابل حمل را کاهش می دهد. در عین حال در اسکنرها، قطعات مختلفی مانند آینه، موتور، لنز، سنسور و لامپ با هم کار می کنند تا بهترین کیفیت و بالاترین وضوح تصویر را به کامپیوتر ارائه دهند.

تمرکز اشتباه

هنگامی که از دوربین گوشی برای اسکن استفاده می کنیم، تلاش برای کادربندی و نزدیک شدن به تصویر باعث می شود که تصویر از فوکوس خارج شود. اما در اسکنرها این عمل به صورت خودکار و کاملاً هوشمند انجام می شود و برای بهترین نتیجه نیز تلاش می کند.

زاویه نادرست

دوربین تلفن به ندرت در زوایای راست از بالا به پایین قرار می گیرد: در حالی که عکس شما کاملاً صاف و در زاویه مناسب روی اسکنر خواهد بود.

برش های نامتعادل

حتی اگر از یک برنامه اسکنر موبایل استفاده می کنید، باید اسکن تصویر را برش دهید تا پس زمینه از تصویر نهایی حذف شود.

کاهش های ناعادلانه

اگر از یک برنامه اسکنر موبایل استفاده می کنید، باید اسکن تصویر را برش دهید تا پس زمینه از تصویر نهایی حذف شود. اما اسکنرهای تخت به طور خودکار هر اندازه تصویر، از تصاویر کوچک مانند کارت ویزیت گرفته تا عکس های بزرگ را تشخیص می دهند و نیازی به انجام تنظیمات نهایی را از بین می برند.

کم معیار

کیفیت سند اسکن شده عامل بسیار مهمی است که برتری آن با نسخه های دیجیتالی به دست آمده از اسکنر تخت ثابت شده است. اگر عکس اسکن شده توسط دوربین و عکس به دست آمده از اسکنر را بزرگ کنید، تفاوت کیفیت و وضوح را درک خواهید کرد. واحد وضوح تصویر در اسکنرها DPI (نقطه در اینچ) است که به معنی تعداد نقاط در اینچ است. این نقاط، نقاط کوچکی در تصویر هستند، هر چه تعداد آنها بیشتر باشد، کیفیت تصویر بالاتر می رود.

تفاوت بین اسکن اسناد با اسکنرهای قابل حمل و اسکنر اسناد

ذخیره و سازماندهی اسناد کاغذی، هم در مقیاس بزرگ مانند یک تجارت و هم در مقیاس کوچکتر مانند اسناد شخصی. این همیشه یک مشکل بوده است.به همین دلیل است که اهمیت ارائه کپی های دیجیتالی اسناد کاغذی روز به روز بیشتر می شود.شما می توانید با استفاده از برنامه اسکنر موبایل فایل های دیجیتالی را از اسنادی مانند عکس ایجاد کنید. اما نتایج اسکنر اسناد همیشه بهتر از این برنامه ها است.

اسکنر اسناد اداری

تمام مزایای تهیه اسکن با استفاده از اسکنرهای تخت در مورد اسکنرهای اسناد نیز صدق می کند. با این حال، ما سعی کردیم کمی کمتر به تفاوت بین تهیه نسخه دیجیتال از اسکنر اداری و برنامه های اسکنر موبایل نگاه کنیم. از این بررسی نکات زیر حاصل شد:

اهمیت امنیت در اسکن اسناد

همه برنامه های اسکن موبایل امنیت لازم را برای اسناد حساس و مهم شما فراهم نمی کنند. در بسیاری از این برنامه ها، برای استفاده از رمزگذاری داخلی و رمز عبور، کاربر باید نسخه پولی نرم افزار را خریداری کند. در عین حال، اسکنر اسناد به شما این امکان را می دهد که یک نسخه دیجیتالی از اسناد مهم خود را به روشی کاملاً ایمن در رایانه یا در فضای ابری ذخیره کنید. این امر مدیریت و کپی اسناد را با اسکنر اسناد بسیار آسان تر می کند.

کیفیت اسناد اسکن شده توسط اسکنر

Document Scanner انواع گزینه های اسکن با کیفیت بالا را ارائه می دهد. در واقع این اسکنر به لطف فناوری و کنترل نور موجود در آن، وضوح و کیفیت بهتری نسبت به نسخه اسکن شده توسط اپلیکیشن های موبایل به کاربران خود ارائه می دهد.

بهره وری بالاتر اسکنر اسناد

اسکنرهای اسناد می توانند حجم زیادی از اسناد را به سرعت و بدون افت کیفیت اسکن کنند. در واقع می توان این روش را موثرتر و کارآمدتر از استفاده از اپلیکیشن اسکنر موبایل دانست. می توانید چندین سند را در سینی تغذیه اسکنر قرار دهید و دستور اسکن را صادر کنید. نیازی نیست تا زمانی که فرآیند اسکن کامل نشده است در اینجا بمانید.

اسکنرها هنوز بهتر از برنامه های اسکنر موبایل هستند.

با توجه به مزایای مرورگرهایی که تاکنون ذکر شد، به نظر می رسد که بهترین برنامه های مرورگر موبایل نیز نمی توانند جایگزین مرورگرها شوند. این واقعیت که کیفیت ارائه شده توسط این برنامه ها بسیار پایین تر از اسکنرهای تبلت و اسناد است را می توان به فناوری استفاده شده در اسکنرها نسبت داد. بنابراین، اگر کیفیت، سرعت، بهره‌وری و امنیت عکس‌ها و اسناد برای شما مهم است، توصیه می‌شود از اسکنر برای ایجاد نسخه‌های دیجیتال استفاده کنید.


سخن پایانی


وجود یک اسکنر رومیزی، می‌تواند اطمینان‌خاطر و آسودگی بیشتری نسبت به بهترین برنامه‌های اسکنر موبایل، برای هر کاربری، به‌همراه داشته باشد. خرید اسکنر ارزان‌قیمت و باکیفیت، بسیاری از نیازهای شما را برطرف می‌کند و امنیت لازم را نیز برای شما فراهم می‌آورد. با مراجعه به سایت فروشگاه آوا فرهنگ می‌توانید از باکیفیت‌ترین و اقتصادی‌ترین اسکنرهای این فروشگاه دیدن و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.


مطالعه مقاله کامل:  بهترین برنامه اسکن عکس