سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

آیا الگوریتم پنگوئن گوگل کمک می کند؟


الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟ این یک مقاله جامع و مختصر است که در آن سعی می کنیم موارد را بررسی کنیم. چندین مورد در الگوریتم پنگوئن گوگل در این مقاله وجود دارد که می تواند به مدیران وب سایت در درک بهتر این الگوریتم کمک کند. منتظر وبلاگ باشید.

الگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن جدیدترین و مهم ترین الگوریتمی است که گوگل هر ماه آن را به روز رسانی می کند تا اطلاعات دقیق و دقیق تری ارائه کند و کیفیت را بهبود بخشد.

قبل از ورود الگوریتم پنگوئن، محتوای سایت ها توسط الگوریتم پاندا تایید می شد، اما بسیاری از سایت ها با وجود محتوای بی فایده و بی کیفیت، همچنان در نتایج گوگل رتبه بالایی دارند و برعکس، بسیاری از وب سایت ها دارای محتوای خوبی هستند. و از نظر کیفیت در رتبه پایینی قرار گرفتند و همین امر باعث نارضایتی کاربران شد زیرا هنگام جستجوی موضوعی همزمان صفحات غیرمرتبط زیادی جلوی چشمانشان ظاهر شد و مجبور شدند آن صفحه را ترک کنند. اما دلیل اصلی افزایش رتبه این سایت ها چیزی جز وجود بک لینک های زیاد نبود.

چگونه بک لینک سایت خود را در گوگل پیدا کنیم

در گذشته گوگل بسیاری از صفحات بک لینک را در بالاترین جایگاه (صفحات اول گوگل) قرار می داد و این یک امتیاز و مزیت برای وب سایت ها محسوب می شد.

بنابراین از وب سایت ها برای خرید و فروش بک لینک بدون توجه به کیفیت محتوا و مرتبط بودن محتوای سایت و خرید بک لینک استفاده می شود و در نتیجه جایگاه خود را در صفحه نتایج گوگل افزایش می دهد.

در حال حاضر، موضوع را در ذهن داشته باشید تا درک بهتری از نحوه ایجاد الگوریتم پنگوئن و نحوه عملکرد آن داشته باشید.

اما صحبت از بک لینک، گاهی اوقات مفهوم بک لینک برای برخی افراد احمقانه و ناآشنا به نظر می رسد، در زیر بک لینک را به شما معرفی می کنیم.

لینک بیلدینگ یا بک لینک

بیایید با یک مثال ساده یک بک لینک را تعریف کنیم. گوگل مانند شهروندی رفتار می کند که به دنبال یک کافی شاپ خوب است و این حق را دارد که از بین ده ها یا صدها کافی شاپ بهترین را انتخاب کند. با توجه به رضایت مشتریان و یا شخص معروفی مانند بازیگر سینما که از این کافی شاپ بازدید می کند، انتخاب خود را انجام می دهد و این رضایت مشتری امتیازی برای آن کافی شاپ محسوب می شود و اعتبار و ارزش آن را افزایش می دهد. .

بک لینک ها همان مشتریان کافی شاپ هستند که با تبلیغات خود به سایت های دیگر تعریف و در واقع اعتبار و ارزش خود را می دهند و گوگل از طریق بک لینک سایت ها را رتبه بندی می کند و به آنها پاداش می دهد. .

بنابراین، برای افزایش رتبه و ارزش خود در گوگل، وب‌سایت‌ها از وب‌سایت‌های دیگر به وب‌سایت خود لینک می‌گرفتند و هر چه تعداد وب‌سایت‌های بیشتری به وب‌سایت آنها پیوند داده می‌شد، محبوبیت بیشتری در گوگل پیدا می‌کردند.

لینک ها همان تصاویر یا مقالاتی هستند که وب سایت ما را به گونه ای معرفی می کنند که ما این لینک ها را برای وب سایت های دیگر ارسال می کنیم و اگر کاربر روی این لینک ها کلیک کند وارد صفحه وب سایت ما می شود و رتبه وب سایت ما افزایش می یابد و رتبه وب سایت ما افزایش می یابد وب سایت خیلی راحت بالا می رود.

خب برگردیم به موضوع اصلی، این بار همه چیز خوب پیش رفت، سایت ها می توانند رتبه خود را از طریق بک لینک افزایش دهند.

اما عده ای از این سرویس گوگل استفاده کردند و شروع به خرید و فروش لینک های انبوه (به مقدار زیاد) از وبسایت های پولی و بی کیفیت کردند، یعنی به نوعی تقلب کردند و خواستند سر گوگل کلاه بگذارند. سایت خود را به سرعت بهبود بخشید و رتبه سایت خود را بهبود بخشید که به آن سئو کلاه سیاه می گویند.

گوگل برای مبارزه با این کلاهبرداری ها ابتدا از الگوریتم پاندا استفاده کرد، اما الگوریتم پاندا به تنهایی قادر به مبارزه با این ترفندها نبود و به یک دستیار هوشمند و دقیق نیاز داشت. در سال 2012، او الگوریتم پنگوئن را برای کمک به پاندا فرستاد.

بله، الگوریتم پنگوئن به عنوان پلیس مبارزه با کلاهبرداری برای شناسایی سئوی کلاه سیاه، مقابله با کلاهبرداران و در اختیار گرفتن آن وارد عمل شده است.

الگوریتم پنگوئن را وارد کنید.

الگوریتم پنگوئن مانند یک پلیس بسیار دقیق و کارآمد است و همیشه در حالت آماده باش است و برای هر خطای یافت شده در وب سایت ها بلافاصله به آنها پول می دهد، حتی اگر وب سایت ها به خوبی مدیریت شوند.

اما این الگوریتم به دو خطای اصلی سایت بسیار حساس است:

1- خرید و فروش بک لینک و ایجاد لینک اسپم.

پنگوئن وب سایت شما را از جایی که لینک خرید و فروش می کنید به زیر ردیابی می کند:

به عنوان مثال اگر سایت شما یک سایت خبری است و لینک سایت بی بی سی را ارائه می دهید به این معنی است که سایت به درستی به سایت کار لینک شده و از نظر گوگل قابل قبول است.

اما در غیر این صورت توسط پنگوئن جریمه می شوید و یا در صورت درخواست خرید لینک انبوه از سایت های اسپم (بد) و پولی، جریمه می شوید و رتبه سایت شما کاهش می یابد.

این الگوریتم زمانی که به سایت های نامرتبط لینک می دهید سایت شما را به عنوان یک سایت تبلیغاتی یا یک سایت فروش بک لینک می شناسد، بنابراین به تعداد زیاد تبلیغات در سایت ها، بیش از دو یا سه تبلیغ در سایت شما حساس است. انجامش نده

2- تکرار بیش از حد کلمات کلیدی (کلید واژه پر کردن)

قبل از ظهور پنگوئن، گوگل بر اساس تعداد کلمات کلیدی که پیدا کرده بود به سایت شما امتیاز می داد، اما برخی از افراد از این مشکل سوء استفاده کردند و صفحات سایت خود را با کلمات کلیدی تکراری پر کردند و سایت های ارزان با سایت های بی کیفیت و نامربوط مواجه شدند که به دنبال محتوای مورد نظر کاربران بودند. خواسته و مورد نیاز در این میان گوگل برای جلوگیری از این مشکل وارد دنیای الگوریتم ها شده است.

مثلا

اگر سایت در زمینه پوشاک کار می کرد، کلمه لباس را بارها در متن، تصاویر و ویدیوهای سایت شما قرار می دادم تا گوگل بداند که سایت من در زمینه پوشاک کار می کند و هر کاربری لباس را جستجو می کند. .

مراجعه به مرجع: https://blogten.ir/algorithm-google-penguins/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد