سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

نازل مه پاش استیل


آبپاش های آبیاری تحت فشار با مارک VYR. اصولا برای مشتری، قیمت مه پاش از فاکتور های مهم و تعیین کننده در خرید می باشد، اما نکته ای که باید در نظر داشت این است که اهمیت قیمت تا جایی است که کیفیت فدای قیمت پایین نشود، در آن صورت است که می توان خرید مطمئنی داشت در مورد قیمت مه پاش نیز متاسفانه تعدادی از تولیدکنندگان و فروشندگان برای اینکه محصول ارزان تری به مشتری ارائه دهند اقدام به استفاده از لوازم و قطعات نامرغوب و غیر استاندارد می نمایند و با اجرای سیستم غیر استاندارد، مصرف کننده را دچار مشکلات متعددی در حین بهره برداری می نمایند و مصرف کننده نمی تواند از سیستم مه پاش بطور مفید استفاده نماید. در این مقاله قصد داریم تا به کاربرد های وسیع و خارق العاده مه پاش بپردازیم و به شما نشان بدهیم که این محصول در چه زمینه های متفاوتی قابلیت استفاده دارد. آبپاش های مخصوص آبیاری بارانی که 360 درجه اطراف خود را آب پاشی میکنند. بسیاری از مشتریان از این تایمر برای آبیاری گل ها و گیاهان در مزرعه خود استفاده می کنند. CP قدرت پاک کنندگی: این حاصلضرب GPM در PSI میباشد و قدرت پاک کنندگی کلی یک کارواش را نشان می دهد. 

سختی­گیر در محیط ­هایی که آب کیفیت خوبی ندارد و املاح آن زیاد است، نقش مهمی در ته نشین نشدن املاح و رسوب نگرفتن نازل­ها ایفا می­ کند. به همین دلیل این محصول در گلخانه ها نقش کلیدی و مهمی را ایفا میکند. در این مقاله از وب سایت نیکا کورپ به بررسی سیستم آبیاری قطره ایی و هم چنین اجزای این سیستم می پردازیم. در این نوع سیستم ها کیفیت موتور و پمپ آب اهمیت زیادی دارد. مه پاش، پودر کننده ی آب یا خنک کننده ی محیط یکی از تجهیزاتی است که در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. مهم ترین نکته در گاوداری و نگهداری از گاو داشتن میزان بالای شیر دهی گاو ها است. بکارگیری از تجهیزات کارواش دستی موجب افزایش طول عمر صندلی ها و دیگر وسیله های خودرو می شود. با استفاده از تایمر های مخصوص میتوان دقت و یکنواختی را تا حد چشم گیری افزایش داد. میزان آبیاری، زمان آبیاری، یکنواختی آبیاری، دمای هوا، شرایط ایده آل خاک و نور خورشید عواملی هستند که بر حاصل گلخانه تاثیر گذار خواهد بود. از نوع فشار قوی پیستونی که بیشتر پمپ برتولینی ایتالیا در بین مصرف کنندگان محبوب و با کیفیت است.

مه پاش در هر صنعت کاربرد متفاوتی دارد. تامین قطعات اصلی ، تجهیزات کافی و همچنین تعمیر کار ماهر لازمه تعمیر هر پمپی می باشد که هم راستایی این موارد می تواند پمپ پیستونی اینتر پمپ را برای مدتی طولانی به چرخه بازگرداند. به منظور کود دهی با تانک کود، یک وسیله کاهش فشار مانند شیر پروانه ای در مسیر لوله اصلی نصب خواهد شد. این به سادگی طول نقطهای است که روی لوله اصلی مشخص کردهاید، تا جایی که سر قطره درون گلدان قرار دارد. برای طول مدت زمان آبیاری بر حسب دقیقه می بایست از این پیچ استفاده نمایید. دستگاه ها حتما از شرکت های معتبر که دارای خدمات پس از فروش مناسبی هستند تهیه گردد. کارواش های صنعتی بر حسب متفاوت بودن ظرفیت مخزن در انواع مختلف تولید و عرضه می شوند. در واقع این سیستم آبیاری شبیه به آبیاری بارانی بوده و اصطلاحا به آن آبیاری بارانی نیز گفته میشود. علاوه بر رستوران ها و کافیشاپ ها، بسیاری از مردم برای فرار از گرمای هوا این نازل ها را در تراس، بالکن یا آلاچیق هایشان استفاده میکنند. در کارگاه ها گاها به منظور کاهش دما و خنک کردن محیط استفاده میشود و گاهی برای جلوگیری از گرد و غبار و به زمین نشاندن گرده معلق در هوا.

ذرات پودری آب باعث افزایش رطوبت محیط شده و در اثر این رطوبت ، گیاهان آب مورد نیاز خود را جذب میکنند. کاربرد این محصول آنقدر وسیع است که پای آنرا به صنایع نیز باز کرده است. برای مثال در کاغذسازی و بازیافت کاغذ برای نرم کردن و تهیه خمیر کاغذ از این محصول استفاده میشود. خنک کردن دمای محیط کمک میکند تا مرغداری محصول بیشتری تولید کند و در مواقع نیاز بوسیله ی نازل ها ضدعفونی شود. به همین دلیل نصب و استفاده ار کنترلر ها، سنسور ها و تایمر ها لازم است. دلیل پر طرفدار بودنشان هم چیزی نیست به جز کارایی شگفت انگیز آنها! صنایع نساجی، کارخانه های ریسندگی، کارگاه های تولید فراورده های لبنی، تولیدی های کنستانتره ی طیور و کارگاه نجاری از صنایعی هستند که استفاده ی فراوانی از این نازل های شگفت انگیز میکنند. می شود. برای تحقق این هدف نیازمند یک سیستم آبیاری قطره ای استاندارد وبا قطعات با کیفیت هستیم.

https://abniro.com/misting-system-overall/misting-nozzle/