ارتباط تلفنی قابل اعتماد برای هر شرکتی که جذب و می خواهد مشتری را جذب کند ، ضروری است. صاحبان شرکت همچنین می خواهند هزینه های سیستم های ارتباطی یکپارچه خود را ذخیره کنند. در اینجا ، سیستم های زبانی اجرا شده توسط پروتکل های اینترنتی (VOIP) مورد سوء استفاده قرار می گیرند.
سیستم های VoIP تلفن هایی هستند که از اینترنت برای برقراری تماس و هزینه کمتر از سیستم های ثابت استفاده می کنند. بیایید نگاهی دقیق تر بیندازیم که فناوری VoIP چگونه می تواند برای تجارت شما مفید باشد.
سیستم VoIP یک سیستم ارتباطی است که از یک رایانه ، تلفن هوشمند ، تلفن های VoIP یا مرورگر وب WebBRTC برای برقراری تماس تلفنی و انتقال اطلاعات از یک مکان به مکان دیگر و انجام کار در اینترنت استفاده می کند. این تلفن با یک تلفن سنتی به نام برگه ، نحوه ارسال اطلاعات و داده ها متفاوت است.
خط ثابت از سیمهای مس برای انتقال سیگنال های آنالوگ استفاده می کند در حالی که VOIP از یک اتصال اینترنتی بزرگ برای انتقال داده ها استفاده می کند. مهمترین داده های آنالوگ داده تبدیل شده و به داده های دیجیتال منتقل می شوند ، سپس به سیگنال آنالوگ تبدیل می شوند تا بتوانید آنچه را گفته می شود درک کنید.
مزایای VoIP
VoIP برای جابجایی داده های اینترنتی از کابل های نوری و عرض قابل اعتماد استفاده می کند ، چرا سیستم یک سیستم قابل اعتماد است. سیم های مس ثابت نسبت به کابل های فیبر نوری کمتر موثر هستند ، که منجر به تماس بیشتر یا سر و صدای روی خطوط می شود. dayan shabakeh karan
اگر سیستم تلفن VoIP را نصب کنید ، عملکردهای زیادی دریافت خواهید کرد. به عنوان یک حافظه ، بسیاری از این مزایا نتیجه فناوری SIP است ، اما به عنوان بخشی از سیستم VoIP ارائه می شود.
ارتباط تلفنی قابل اعتماد برای هر شرکتی که جذب و می خواهد مشتری را جذب کند ، ضروری است. صاحبان شرکت همچنین می خواهند هزینه های سیستم های ارتباطی یکپارچه خود را ذخیره کنند. در اینجا ، سیستم های زبانی اجرا شده توسط پروتکل های اینترنتی (VOIP) مورد سوء استفاده قرار می گیرند.