سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

چرا همه در مورد برج خلیفه دبی اشتباه می کنند این گزارش را بخوانید


اغلب کالا ها و وسایل موجود در این فروشگاه ، با 30 تا 90 درصد تخفیف به فروش می رسد که شامل انواع لباس، کیف، کفش، عطر، لوازم خانگی، لباس های شب، جواهرات، مبلمان، لوازم و قطعات کامپیوتر، موبایل و … ساخت نمای این مرکز خرید به صورت اژدها می باشد و اجناسی که در آنجا به فروش می رسند تماما” چینی می باشند. یکی از خوشمزه ترین، لذیذ ترین و محبوب ترین نوشیدنی هایی که در کشور امارات شهر دبی مصرف می شود قهوه آنجا می باشد. در جلو بنای مسجد از سنگ های قهوه ای مایل به صورتی برای تزیین نما استفاده شده است. کیک پنیری خوشمزه و نرم با روکش خامهای به نظر برخی مردم ساده می آید اما وقتی طعم آنرا در کنار نوشیدنی های گرم همانند قهوه عربی و یا چای امتحان می کنند عاشق طعم و مزه اش می شوند. جمیرا که به بورلی هیلز دبی تشبیه میشود، بهجز سواحلش به داشتن هتلها و اقامتگاههای لوکس، رستورانهای مجلل در کنار ساحل و برخی از جذابترین کلوپهای شبانه و بارهای شیک شهر شهرت دارد. از دهه ی ۴۰ میلادی که بازرگانان و کارآفرینان از هند و ایران غرفه های خود را در این منطقه برپا کردند، بازار طلای دبی در منطقه ی دیره، شهرت جهانی دارد.

دریاچه چیتگر بزرگترین دریاچه مصنوعی - گردشگری در ایران - آنی تیکت 24 به دلیل گرما و هوای شرجی افراد نمیتوانند وقت خود را در ساحل بگذرانند و بیشتر روز را معمولا در فضاهای بسته میمانند. این را هم بگوییم که دوشنبه بهترین روز خرید از اوت لت مال دبی است. اوت لت مال دبی (Dubai Outlet Mall) یکی از مراکز خرید واقع در امارات متحده عربی است که در سال ۲۰۰۷ و به دست گروه هلدینگ الاهلی افتتاح شد و به عنوان یکی از مراکز خرید بزرگ این کشور شناخته شد. جالب است بدانید که پیست اسکی دبی در مال آف مارات به عنوان اولین مرکز اسکی سرپوشیده و پارک برفی خاورمیانه به دنیا معرفی شد و از طرفی عنوان بزرگترین پارک برفی سرپوشیده جهان به آن داده شد. دبی شاید بیشتر به خاطر مدرن بودن و امکانات تفریحی خود شناخته شده باشد ولی از آن جهت که امارات متحده عربی یک کشور اسلامی می باشد، مسجد های زیادی نیز در این شهر وجود دارد که می تواند برای گردشگران جالب باشد. در طول مسیر این ساحل درختان نخل پسیاری را مشاهده خواهید کرد که با سایه خود شما را از گرمای خورشید حفظ میکنند. مسجد جمیرا دبی تنها مسجد شهر دبی می باشد که 6 روز هفته (به جز جمعه ها) اجازه ورود به غیر مسلمانان را می دهد، البته باید لباس پوشیده و مناسب به تن داشته باشید و از بانوان خواسته می شود حجاب خود را حفظ کنند. اگر از سایر شهرهای امارات عازم دبی هستید پیشنهاد میکنیم سفر خود را طوری برنامهریزی کنید که تا ساعت 6 بعد از ظهر به برج خلیفه برسید. اگر اهل عکاسی هستید و میخواهید تصاویر زیبایی از شهر دبی را ثبت کنید؛ دوربین عکاسیتان را فراموش نکنید.

پس اگر به دنبال آرامش هستید و میخواهید دور از هیاهوی شهری باشید، حتما این مکان را در برنامه سفر خود بگنجانید که بتوانید تصاویر زیبایی را بدون حضور سایر افراد در کنار ساحل ثبت کنید و بعدها آن را مشاهده کنید و از دیدن آرامشی که در این ساحل داشتید، لذت ببرید. برای اینکه درک بهتری از فروشگاه ویوا دبی داشته باشید، بهتر است این را بدانید که قیمت یک لیتر روغن زیتون در فروشگاه ویوا دبی 19.95 درهم و قیمت یک کیلوگرم گریپ فروت در این فروشگاه 3.5 درهم است. چین حتی تبلیغاتی را مبنی بر اینکه قطار بهترین گزینه برای حمل و نقل نسبت به کشتی است، آغاز کرد. دبی همیشه در تمامی عرصه ها سعی در بهترین شدن دارد و این بار با ساخت تم پارک بالیوود دبی این امر را عملی ساخته است.اگر می خواهید با یکی دیگر از عجایب و شگفتی های دبی آشنا شوید و هیجان بی مانندی را در تور دبی خود تجربه نمایید با ما در این بخش همراه باشید. این مرکز خرید محبوب در مساحتی حدود یکصد و بیست هزار متر مربع و در سال 1996 ساخته شده است و از آن تاریخ به بعد با ارائه برترین برندهای بین المللی و داخلی به فعالیت خود ادامه داده است. آکواریوم دبی یکی از بزرگترین و اعجاب انگیز ترین مکان های تفریحی دبی است که در ادامه به صورت کامل آن را به شما معرفی میکنیم. در ادامه با ۳ مورد از جاهای تاریخی دبی آشنا میشوید. شما می توانید در مورد جنبه های عمیق تر دبی در بسیاری از موزه ها و گالری های آن اطلاعات کسب کنید. علاوه بر اینها همانطور که از تم مصری آن برمیآید، یک نوع بازار با تم مصری هم دارد که در آن انواع صنایع دستی، سوغاتیهای سنتی مصر و جواهرات را میتوانید پیدا کنید.

را در منوع غذایی این رستوران می توانید پیدا کرده و بسته به نوع ذائقه و سلیقه از هریک که مایل بودین سفارش دهید. باغ پروانهها در وسط این باغ در محوطهای بسته قرار دارد که ضمن بازدید از گلها میتوانید از پروانههای زیبا با گونههای مختلف دیدن کنید. یکی از قدیمی ترین مناطق در دبی می باشد که طی گذر سال ها مورد بازسازی های متعددی قرار گرفته است. در۱۷ فوریه ۲۰۱۶ موزه بنیاد آینده دبی از راهاندازی شورای جهانی بلاکچین برای بررسی و بحث در مورد برنامههای فعلی و آینده و سازماندهی معاملات از طریق بستر Blockchin خبر داد. در واقع قیمت اجناس فروشگاه ویوا دبی به قیمت عمده است و با این حساب می توان گفت که یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید سوغاتی ارزان در دبی است. جمیرا یکی از بهترین مناطق گردشگری در دبی است که علاقمندان بسیاری دارد. دبی حالا دیگر خود را به عنوان یکی از مطرح ترین شهرهای توریستی در جهان معرفی کرده و زیرساخت های توریسم به خوبی می توانند گردشگران را به سمت خود بکشانند. بافت سنتی در این دهکده باعث شده هرساله بازدید کنندگان بسیاری را از اکثر نقاط جهان به خود جلب کند. بیشترین چیزی که جلب توجه میکند و عجیب و غریب است، این است که عکاسی در داخل مجاز است، بنابراین برای بازدید از این مسجد ارزش به همراه داشتن یک دوربین را دارد.در تور بازدید از مسجد جمیرا پس از بازدید،شما میتوانید در محلی که برای پرسش و پاسخ نعبیه شده است شرکت کنید و در صورت هرگونه سوال پاسخ خود را دریافت کنید. روز مقدس هفته اسلامی روز جمعه، `یوم المهام 'است، روزی که همه مردان مسلمان بزرگسال برای دعا به مسجد جامع جمیرا می روند (زنان می توانند نماز خود را در خانه انجام دهند).

مطمئناً از خطوط مد جواهرات آنها که شامل النگوهای انعطاف پذیر، دستبندهای گوش چوکر مد روز و سایر مواردی است که دارند بازدید کنید. ویترین پوشیده از طلا و الماس بی شک هر توریست و مسافر قطعا به این بازارها سوق می دهد ، ضمنا جواهرات ساخت دست بشر و تراش الماس گرانبها در یک مجموعه بسیار خیره کننده می باشد و این بازارها از مکان های زیبا و مناسب برای خرید خود و سوغات است .تعداد زیادی مغازه نیز در این بازار وجود دارد که نقره جات ، سنگهای بدل الماس و پلاتنیوم نیز می توانید تهیه نمایید . این آکواریوم دارای تونلی محبوب و شناخته شده می باشد که دارای 51 متر طول، 20 متر عرض و همچنین 11 متر ارتفاع می باشد که با رفتن به آنجا هم می توانید از دنیای متنوتع و گوناگون اقیانوس دیدن کرده و لذت ببرید و هم عکسهای یادگاری بسیار خاص و زیبایی را بگیرید و به یادگار برای خود نگه دارید. در کنار لذت بردن از غذاهای خوشمزه در این رستوران همچنین می توایند از موزیک زنده آنجا نیز استفاده کرده و کودکانتان در محوطه بازی این رستوران رفته و از آنجا استفاده نمایند. لازم است بدانید که بهترین مناطق برای مشاهده آتش بازی دبی از حدود دو الی سه ساعت قبل از شروع آتش بازی پر خواهند شد بنابراین تنها راه برای پیدا کردن محل مناسب؛ حضور در حوالی برج تا حدود ساعات عصر است. در اکثر اوقات در این مرکز خرید می توانید فروشگاه هایی پیدا کنید که اجناس تخفیف دار را به مشتریان ارائه می دهند.

بهترین و محبوب ترین برند های مطرح بین المللی و داخلی در این مجموعه فروشگاه هایی برای ارائه محصولاتشان به مشتریان دارا می باشند. نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک امارات متحده عربی- دبی که در تاریخ فوق برگزار می شود و اخبار شرکت های امارات متحده عربی و بین المللی مربوط به بخش های پارچه، لوازم جانبی پارچه، منسوجات، ماشین آلات نساجی، صنعت نساجی و مد را نشان می دهد. شرکت تسویه وجوه تنها شرکت طرف معامله مرکزی (CCP) در منطقه است که بهعنوان شرکت طرف معامله مرکزی کشور ثالث از سوی سازمان اوراق بهادار و بازارهای اروپا (ESMA) مجوز فعالیت گرفته و خدمات تسویه وجوه را در طیف گستردهای از طبقات دارایی ارائه میدهد که از آنجمله میتوان به تسویه وجوه فلزات اساسی و گرانبها، هیدروکربنها، ارزها و سهام اشاره کرد. شرکت بین المللی بیوتی اسکای به عنوان نمایندگی رسمی این رویداد بزرگ در ایران آخرین مهلت ثبت نام نمایشگاه عرب پلاست را 25 خرداد اعلام کرده است. یکی از محبوب ترین، مشهور ترین و شناخته شده ترین مراکز خرید ساخته شده در خاورمیانه می باشد که از انواع برند های مطح بین المللی و داخلی فروشگاه های متعددی را می توانید در این مجموعه پیدا کرده و بر اساس میزان بودجه و نیازتان از هریک که مایل بودین خرید هایتان را انجام دهید. این مجموعه در مساحتی حدود 13 هکتار ساخته شده است و از انواع بسیاری از برندهای مطرح بین المللی در این مرکز خرید به فروش می رسند. این مجموعه به مساحت ۱۵ هکتار مترمربع که بزرگ ترین سرسره های آبی همگانی به تعداد نفرات ۶ نفر را با هم یکجا پوشش میدهد. مِحراب یا نمازگاه پیشوا : طاقنمایی است که جهت قبله را در مسجد نشان میدهد که پیشوای دینی یا پیشنماز در اثنای نماز گزاردن در آن میایستد.

قبله : قسمتی که روبروی مکه قرار گرفته است و مسلمانان برای نماز خواندن باید روبه قبله بایستند. به طوریکه با ایستادن امام یا پیش نماز رویش به سمت قبله باشد و نماز بگزارد. در اینجا هفت سرسره ی آبی و استخر های بزرگ آبی وجود دارد که مخصوص کودکان طراحی شده تا در آنجا به بازی و تفریح بپردازند. آداب و رسوم مردم بومی و نحوه زندگی آنها از گذشته تا به امروز نیز در این دهکده توسط مدل های استخدامی در آنجا برای بازدیدکنندگان به نمایش گذتشته می شود. توجه داشته باشید که برای بازدید از سکوهای تماشا که به صورت رایگان در دسترس عموم افراد هستند، باید از طریق طبقه لاور گراند دبی مال وارد شوید. عکس این مسجد بر روی اسکناسهای پانصد درهمی به عنوان نماد چاپ شده است. نماد مسجد جمیرا دبی بر روی اسکناس های 500 درهمی چاپ شده است. این مسجد زیبا یکی از مهم ترین مکان های دیدنی دبی می باشد به طوری که عکس این مسجد بر روی اسکناس 500 درهمی چاپ شده است. دبی دارای مناطق دیدنی بیشماری است که در این نوشته سعی کدیم به این سوال که پربازدیدترین و معروفترین مناطق دیدن دبی کجاست پاسخ دهیم. ویترین های مختلفی از دست نوشته های مربوط به پیمان های نظامی، سلاح های جنگی منسوخ شده، شناورهای عربی، اسباب و لوازم پیدا کردن مروارید، در اینجا به نمایش گذاشته شده اند. در این مرکز خرید به نسبت دیگر مراکز خرید دبی دورتر است، اما تخفیف هایش در هیچ کدام از مراکز خرید دبی پیدا نمی شوند.

یکی دیگر از پارک های آبی دبی که امکانات و جاذبه های تفریحی منحصر به فردی را در خود جای داده است. عکاسی در این مسجد مجاز می باشد و می توانید معماری شگفت انگیز آن را در عکس های خود ثبت کنید. مدت سواری این قایق ها ۱۰ الی ۲۰ دقیقه با ظرفیت حداکثر ۱۰ نفر حرکت می باشد و لحظاتی هیجان انگیز را برای شما رقم می زنند. نکته جالب دیگری که می خواهیم به شما بگوییم، این است که هر ساله یک جشنواره 3 روز حراج بزرگ در دبی برپا می شود که در طول آن 3 روز، اجناس مراکز خرید دبی یک تخفیف بسیار شگفت انگیز می خورند. این تورها هر روز به جز جمعهها، از ساعت ۱۰ صبح برگزار میشود. لازم به ذکر است که این قیمت ها در مقایسه با قیمت موجود در فروشگاه های دیگر دبی بسیار کم و مناسب هستند. چراکه در این روز تخفیف های اجناس مراکز خرید اوت لت دبی بیشتر از همیشه می شوند و شما می توانید اجناس آن را با قیمت های کمتری از روزهای دیگر هفته خریداری کنید. در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید اوت لت مال دبی آشنا خواهیم کرد. یکی از بهترین و محبوب ترین مراکز خرید ساخته شده در دبی می باشد که از تمامی مایحتاج خود نظیر پوشاک، کیف، کفش، وسایل تزیینی و دکوری، اسباب بازی، عینک، خوراکی و … وسایلی که در این مرکز خرید ارائه می شوند ارزان و مقرون به صرفه می باشند و می توانید از پوشاک گرفته تا کیف، کفش، اسباب بازی، وسایل تزیینی و دکوری، زیور آلات، عینک، خوراکی، وسایل الکترونیکی، وسایل ورزشی و …

از انواع محصولات نظیر پوشاک، کیف، کفش، عینک، عطر، گل، لوازم دکوری و تزیینی، زیور آلات، اسباب بازی، وسایل الکترونیکی، وسایل منزل و … پوشاک، زیور آلات، اسباب بازی، کیف، کفش، وسایل دکوری و تزیینی، وسایل الکترونیکی، گل، خوراکی و … در این مجموعه محصولاتی همچون پوشاک، زیور آلات، کفش، کیف، وسایل دکوری و تزیینی، وسایل الکتروتیکی، اسباب بازی و … علاوه بر فروشگاه های این مرکز خرید مشتریان می توانند از دیگر امکانات ان نظیر سینما، رستوران، فورد کورت، کافی شاپ، پارکینگ، سینما، زمین بازی و … سینما، زمین بازی کودکان، رستوران، کافی شاپ،پارکینگ از دیگر امکانات موجود و قابل دسترس مشتریان در این مرکز خرید می باشد. علاوه بر خرید مشتریان می توانند از دیگر امکانات مرکز خرید مارینا مال نظیر پارکینگ، سالن بازی و تفریح، سینما، رستوران و کافی شاپ نیز استفاده نمایند. از دیگر امکانات در این مرکز خرید بطرگ که در اختیار و دسترس مشتریان قرار میگیرد می توان به پارکینگ، کافی شاپ، رستوران، شهربازی، هتل، سینما و سالن بولینگ اشاره کرد. این برج صدها هتل، استخر، رستوران، مسجد، امکانات رفاهی درون خود جایداده است. این بنای سنگی در دوران قرون وسطی با توجه به سنت فاطمی ساخته شده است که با دو منارهی خود جزییات ظریف سنگکاری را به رخ میکشد. همچنین از دیدن نمایش دلفینها و فوکها در این مجموعه که 45 دقیقه طول میکشد حیرت خواهید کرد. سعی کنید 30 الی 45 دقیقه قبل از زمان رزرو در برج حضور داشته باشید زیرا در این صورت در صف های طولانی خواهید ماندچگونه به برج خلیفه برویم؟

حتما برای رزرو میز از میزان ترافیک مسیرهای منتهی به برج خلیفه دبی مطلع شوید. رستوران هایی که در سفر به دبی حتما می بایستی به آنها سر بزنید ! یکی از لذیذ ترین، محبوب ترین و خوشمزه ترین دسر هایی است که می توانید طعم آنرا در سفر به دبی بچشید. یکی از بهترین رستوران هایی که در منطقه جمیرا و در نزدیکی ساحل ساخته شده است رستوران لاتیتود می باشد. این دهکده جهانی دبی منحصربهفرد برای لذت بردن از بهترین تجربه غذا و سرگرمی و خرید در دنیا است و طیف وسیعی از رویدادها ، نمایش ها و فعالیت های جالب را به مهمانان ارائه می دهد به همین دلیل توریست و گردشگر های زیادی را مجذوب خود کرده است. با آژانس آسمان آبی همراه شوید تا در تور ارزان دبی خود از این مکان با ارزش دیدن کنید. این را یادتان باشد که شما با مراجعه به فروشگاه دی تو دی دبی میتوانید اجناس را با 30% تا 70% تخفیف تهیه کنید و با این حساب بازدید نکردن از آن در تور دبی یک اشتباه محض است. اما خبر خوبی که برایتان داریم، این است که یک سری فروشگاه ها و مراکز خرید ارزان در دبی وجود دارند که اگر برای خرید به آن ها مراجعه کنید، از دیدن قیمت های کم اجناس آن ها شگفت زده می شوید و شما هم به خرید ترغیب می شوید. سایت دبی دیسکانت یکی از سایت های ایرانی معتبر می باشد که با مراجعه به آن، می توانید بلیط بازدید از بهترین آکواریوم های دبی را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت اجاره ماشین در دبی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد