سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

خرید دهکده جهانی دبی


MEDIEVAL japanese Samurai بسیاری از سواحل نیز هستند که از امکانات بیشتری برخوردارند و مسافران بیشتری را به خود جذب میکنند. شهرهای ساحلی معمولا در میان مسافران از محبوبیت بیشتری برخودار هستند. هم اکنون نیز این شهر یکی از مدرن ترین و لوکس ترین شهرهای خاورمیانه است. این شهر پر از آسمان خراش های لوکس و مدرن است که برخی از آنها تجاری و برخی دیگر اداری هستند. البته آسمان خراش های مسکونی نیز در این شهر وجود دارند که مردمان ثروتمند دبی را در دل خود جای داده اند. در برخی از این نمایشها، راهنماها نه تنها تاریخ مکان هایی که میبینید را به شما میگویند، بلکه در رابطه با داستان های دیگری مثل پرواز شاهین ها در بلندای آسمان با شما صحبت کرده و اطلاعات شگفت انگیزی به شما میدهند. کافهها و کیوسکهای این شهربازی بعد از یک روز پرهیجان و پرفعالیت انرژی لازم برای بقیه تفریحات دبی را در اختیار شما قرار میدهند. مراکز تفریحی و سرگرمی، کافهها و رستورانهای درجه یک، بزرگترین آکواریوم سرپوشیده جهان از نظر پنلهای اکریلیک، بزرگترین شیرینیفروشی جهان، بزرگترین صفحه نمایش دیود نورگسیل زیستیک در جهان، پیست اسکی داخل سالنی، سینما، مرکز تفریحی مخصوص کودکان به نام کیدزانیا و… این آکواریوم تجربه دیدار با بزرگترین گونه کروکودیل دنیا، سمور، و پنگوئنها را در اختیارتان میگذارد . لامر جدیدترین مقصد ساحلی دبی است که زندگی مجلل را با انواع خردهفروشىها، رستورانها و کافهها و جاذبههای تفریحی انحصاری ترکیب میکند. پس از یک دور طولانی خرید در زیر سقف این مرکز خرید بزرگ، نمیتوان احساس گرسنگی و خستگی نکرد، اما نگران نباشید چون طیف گستردهای از کافهها و رستورانهای فوقالعاده که غذاهای بینالمللی لذیذ سرو میکنند، در اینجا وجود دارند. در مخزن اصلی، میتوانید کوسهها، سفره ماهی ها و طیف متنوعی از گونههای ماهی را در حین حرکت در اعماق آب مشاهده کنید. در ضمن اگر شما در این فصل ها به دبی سفر کنید میتوانید بسیاری از تفریح هایی مثل کنسرتهای بزرگ، رویداد های متنوع، پارک های آبی دبی با تخفیف های استثنائی بهره ببرید.

البته باید گفت به همین دلایل است که در این فصول دبی بسیار شلوغ شده و اگر جزو افرادی هستید که از صف های طولانی و شلوغی های زیاد خوشتان نمیاد میتوان گفت سفر به دبی در این فصول زیاد برای شما مناسب نخواهد بود. این ساحل سفید و زیبا در امتداد دریا تا چشم کار میکند ادامه دارد، فرصتی برای آرام گرفتن و جدا شدن از شلوغی و استرس زندگی شهری است. در این متروها خبری از کثیفی و شلوغی متروهای دیگر نیست. همچنین شما میتوانید بلیط دبی را با ارزان ترین قیمت از سایتهای معتبری مثل فلای تودی تهیه کنید و با این کار باز هم هزینههای خود را کاهش دهید. اگر تور امارات را برگزیدهاید و علاقهمند به تماشای سواحل زیبای شهر دبی هستید، میتوانید از این مطلب به عنوان راهنما استفاده کنید. در این ساحل میتوانید در کنار شترها با چشم انداز زیبای دریا و همینطور چرخ و فلک زیبای آن، عکسهای بی نظیری بیاندازید. همانطور که گفتیم، همچنان که در ساحل دبی شاهد لنجهایی قدیمی هستید که در حال بارگیری هستند میتوانید هتلها، بانکها و ساختمانهای مدرن دبی را در پسزمینه مشاهده کنید. شهر امیرنشین دبی یک منطقه گردشگری مدرن است که بسیار مورد توجه گردشگران جهانی قرار می گیرد. به عنوان مثال قایقهای چوبی که در گذشته وسیلهای برای تردد افراد بومی این منطقه بود، امروزه به عنوان یک عنصر تفریحی در این ساحل وجود دارد.

امروزه این قلعه تبدیل به موزه دبی شده و خاطرات و تاریخ دبی از قبیل اسلحه، آلات موسیقی، سبک زندگی و آثار کشف شده را در دل دارد. همین موضوع سبب شده تا به یکی از زیبا ترین مراکز خرید در دبی تبدیل شود. بونس (Bounce) یکی دیگر از جاذبههای دبی به شمار میرود که آرزوهای دوران کودکی را به واقعیت تبدیل میکند. از امکانات تفریحی این ساحل میتوان به بازیهای مهیج آبی از جمله جت اسکی اشاره کرد که تفریح ایدهآلی برای جوانان به شمار میرود. از امکانات تفریحی این ساحل میتوان به فروشگاههای مختلف، رستورانها و کافههای با کیفیت، وسایل ورزشی، زمین بازی کودکان و وسایل نقلیه اختصاصی برای ساحل اشاره کرد. این ساحل داری امکانات جالبی است که یکی از معروفترین آنها پارک بادی کودکان در محوطهی زمین بازی آن میباشد. به گزارش رویداد۲۴ اگر شما جزو گروهی هستید که از یک مرکز خرید انتظاری بیش از مجموعهای پر از مغازههای رنگارنگ دارید، باید بگوییم که راه را درست آمدهاید، چون دبیمال یک زمین اسکیت روی یخ، محوطهی بازی و همینطور سینمایی مجهز هم دارد. این محوطهی بازی به شکل یک قلعه با گنبدها و پلکان متعددی هست که کودکان باید از بالا بروند و ماجراجویی کنند. این ساحل میتواند انتخاب خوبی برای خانوادهها باشد زیرا علاوه بر امکانات رفاهی متنوع، برای کودکان نیز محوطهی جداگانه با سرگرمیهای متناسب آنها دارد. هزینه کرایه تاکسی نیز از 25 درهم شروع می شود. کم هزینه ترین راه برای رفتن به مرکز شهر استفاده از مترو می باشد که بین 59 تا 74 درهم قیمت دارد.البته اتومبیل های اجاره ای هم هستند که حدود 150 درهم برای شما هزینه دارند.تاکسی، اوبر و اسکای باس هم گزینه های دیگری برای رفتن به شهر دبی می باشند.

5. حین سفر و رفتن به فرودگاه حتما حواستان باشد که مسکن های کدئین دار و ارامبخش با خودتان همراه نداشته باشید زیرا فرودگاه دبی بسیار در این موارد سختگیری میکند. را نام برد. شهربازی آی ام جی دبی دنیای ماجراجویی و هیجان در دنیاست و در طول سفر با تور دبی نباید آن را از دست داد. در سفر به دبی، از شهربازی آی ام جی که بزرگترین مرکز تفریحی سرپوشیده دنیاست، غافل نشوید. اما بهتره که قبل سفرتون با هزینه های پیش روتون آشنا بشین ما در مقاله هزینه های سفر به دبی ریز تمامی هزینه هایی که پیش روتون هست رو براتون گفتیم حتما مطالعه کنید. قیمت منوی غذایی در این رستوران متوسط رو با بالا بوده و قابل دسترس و امتحان کردن برای تمامی مردم می باشد. طبیعی است که استفاده از حمل و نقل عمومی دبی برای تمامی افراد امکان پذیر نباشد. به همین دلیل چانه زدن امری طبیعی محسوب می شود. این محفظه به اندازهای جادار است که بتواند چندین جانور دریایی را در خود جای دهد و تجربه بازدیدی طبیعی از طبیعت زیر آب را برای بازدیدکنندگان به ارمغان میآورد. مىتوانید برای یک والیبال ساحلی به اینجا بروید یا تعادل خود را در پارویی ایستاده و کایاک سواری امتحان کنید. اگر میخواهید سفری ارزان داشته باشید در این فصل ها در دبی ارزانی وجود ندارد و به دلیل خوش آب و هوا بودن دبی و حجم زیاد مسافران بلیط های سفر به دبی بسیار گران تر است و اگر شما میخواهید سفری ارزان داشته باشید در تابستان به دلیل گرمای شدید و کم بودن مسافران میتوانید سفر ارزان به دبی را تجربه کنید. در واقع شما با بازدید یک پارک میتوانید کل دنیارا سفر کنید . در طول سفر خود با تور دبی حتما از دیدن ویژگی های منحصر به فرد مرکز خرید امارات حیرت زده خواهید شد.

شاید تا پیش از مطالعه این پست فکر میکردید که امارات کشوری با اب هدای بیابانی است و تفریحی جز مراکز خرید ندارد . دلیل خلوتی این ساحل شاید کمتر شناخته شدن آن میان مسافران باشد. این ساحل محبوب در میان سواحل دبی، در نزدیکی جمیرا بیچ رزیدنس است که بیش از ۱.۷ کیلومتر گسترده شده است. یکی از بهترین سواحل عومی و رایگان دبی، که در موقعیت مکانی بسیار خوبی از نظر نزدیکی به اماکن گردشی دبی دارد ساحل سانست میباشد. در نزدیکی موزه پارکی وجود دارد که بیشتر از ۸۰ نوع گونه گیاهی در آن با سیستم آبیاری خودکار پیشرفته زندگی میکنند. امکانات تفریحی، سواریهای پیشرفته و سرسرههای هیجانانگیز در این پارک آبی چیزی است که آن را فوقالعاده میکند. ولی این تمام چیزی که مدیران این پارک برای شما در نظر گرفته اند نیست بلکه یکی دیگر از جاهای تفریحی دبی که در پارک مشرف قرار دارد مرکز ستاره شناسی الثریا است. در میان بیشمار سواحل دبی و گزینههای مختلف برای تفریحات آبی، آفتاب گرفتن و استراحت، کدام ساحل دبی را بیشتر از همه دوست دارید و به ما پیشنهاد میکنید؟ ساحل کایت بیچ دبیاین ساحل، اسپورتترین مورد در میان سواحل دبی و مورد علاقه بادبادکبازان است.

ساحل جمیرا و ساحل کایت دبی نیز از سواحل معروف این شهر است که به طور اختصاصی به امکانات آنها پرداختهایم. برای کودکان تان نیز در این ساحل امکانات خوبی در نظر گرفته شده است. شما می توانید خودرو مورد نظر خود را از یکی از شرکت های ایرانی اجاره کنید. علاوه بر این، این یکی از بلندترین هتلهایی است که میتوانید در سفرهای خود به دبی ببینید، این برج در جزیرهای مصنوعی شده قرار دارد که در فاصله 280 متری از هتل ساحلی سابق شیکاگو جای گرفته و با معماری خاص خود ، شهرتی جهانی دارد. در کنار موجسواری، چشمانداز فوقالعاده زیبایی از خط افق دبی نیز پیش روی شما قرار میگیرد.ضمن اینکه میتوانید با قایقهای بادی در پیچوخمهای مهیج حرکت کنید و تجربهای فراموشنشدنی داشته باشید. برای این شیوه، می توانید با خط سبز مترو خود را به ایستگاه آل-راس (Al-Ras) برسانید. همچنین همان جایی است که عکس اصلی برج العرب را در خود جاى داده است و عکسهایى که در سراسر اینستاگرام دیدهاید، اغلب همینجا گرفته شده است. اگر به دنبال هیجان و آدر نالین هستید شهر بازی های دبی همان جایی است که انتظارش را دارید. در شهر دبی مراکز خرید بسیاری وجود دارد اما اگر به دنبال مرکز خریدی لوکس و مجهز هستید، سیتی سنتر برای شما ساخته شده است، جالب توجه است که این مرکز خرید پس از دبی مال و امارات مال، بزرگترین مرکز خرید شهر به حساب می آید. بر روی ساحل، چندین رستوران و چند مورد از مراکز خرید دبی هست . برترینها: دهکده جهانی دبی یا Global Village است که در سال ۱۹۹۷ میلادی تاسیس شده است و از آن زمان تا کنون مسافران بسیاری را مجذوب خود نموده است . به طور مثال شما نمی توانید چمدان های بزرگ و سنگین خود را از فرودگاه تا هتل با مترو یا اتوبوس جابجا کنید.

چراکه در سال 2017، DXB حدود 88 میلیون مسافر و 2.65 میلیون تن بار را جابجا و 409493 جابجایی هواپیما را ثبت کرد.فرودگاه DXB همچنین سریعترین فرودگاه جهان است که در حال حاضر تعداد مسافران را هر چهار سال دو برابر میکند. برج خلیفه مساحتی برابر با 530 هزار متر مربع دارد. مرکز خرید سیتی سنتر دبی با مساحتی بالغ بر ۱۲۰،۰۰۰ متر مربع دارد. مرکز خرید مرکاتو 120 فروشگاه و همچنین بخش های دیگری مانند رستوران، سینما و قسمت های تفریحی دارد. همچنین در این قسمت میتوانید از انواع فروشگاهها و رستورانها نیز استفاده کنید. اگر دنبال مغازه خاصی هستید، با مراجعه به سایت دبی مال «thedubaimall.com» میتوانید از نقشه آن استفاده کنید که قابل بزرگنمایی است و نام همه مغازهها را نشان میدهد. اگر به دنبال ساحلی دنج و خلوت هستید که ساعت طولانی در آنجا استراحت کنید و هیچ سرو صدایی مزاحمتان نشود، ساحل اصفوح میتواند بهترین گزینه برایتان باشد. اگر علاقهمند به دیدن سازههای مدرن، لاکچری و عظیم، رستورانها و مراکز خرید با برندهای مطرح دنیا هستید و یا جزو کسانی هستید که دوست دارید بافت سنتی شهر را تماشا کنید و به بازار و گالریهای تاریخی سری بزنید، یا ترجیح میدهید سفری مفرح داشته باشید و در کنار سواحل نیلگون به آرامش برسید و خستگی را از ذهنتان برهانید، بهترین گزینه برای شما شهر تماشایی دبی میباشد. دبی با وجود هتلهای مجلل و بازارهای لوکس و بسیار زیبا، تفریحات فوقالعاده کمنظیری را گردآوری کرده تا بتواند بهترین زمانها را هنگام خرید و تفریح برایتان فراهم کند. به طور مثال با مراجعه به وب سایت کافه رنت خواهید دید که امکان این کار به راحتی برای شما فراهم است. این منطقه پرجنبوجوش بینالمللی مانند یک استراحتگاه ساحلی آفتابی است که هر کسی میتواند به راحتی از هر نقطه در دبی به آن دسترسی داشته باشد، یکى دیگر از جذابیت هاى خاص این ساحل ، ماشینهاى اسپورتى است که آنجا خواهید دید!

بازار قدیمی دیره به منطقه السبخه. البته به دلیل قدیمی بودن چندین بار مورد ترمیم قرار گرفته است. ساحل السیف یکی از سواحلی است که در بافت قدیمی دبی قرار گرفته و در گذشته نقش مهمی در صنعت ماهی گیری، صید مروارید و غواصی داشته است. این ایکس لاین در دبی مارینا با شیب دارترین و سریع ترین زیپ لاین، تا به امروز رکوردهای جهانی را شکسته است. 4. یکی از خوش قیمت ترین و با کیفیت ترین پاساژهای دبی انصار مال می باشد که تنوع اجناس زیادی هم دارد اگز قصد خرید دارید. این مقصد با آبهای فیروزهای، ماسههای سفید و نقاشیهای دیواری خاص، رنگ و بویی بى نظیر به محلهی مجلل جمیرا ۱ آورده است و متشکل از یک بخش بکر از شن و ماسه پراکنده با کلبه های ساحلی رنگارنگ، صندلیهای استراحت و حتی چند بانوج در آب در یک سو و مراکز خرید و محلى عالى براى پیادهروى و گردش در سوى دیگر است. چرا که به راحتی میتوان در کنار آبهای نیلگون به تماشا نشست، زیر نور آفتاب استراحت کرد، آفتاب گرفت و یا از تفریحات مهیج آبی استفاده کرد و نهایت لذت را برد. آبهای نیلگون با شنهای نقرهای در کنار بوتههای سرسبز چشم اندازه فوق العادهای به ساحل جبل علی بخشیده است. نکته قابل توجه اینجاست که در ساخت ترن های اصلی این مجموعه برای ساخت این شهربازی از شخصیت های کارتون های مشهور الهام گرفته شده است ، برای مثال : ترن هوایی مجازی برگرفته از کارتون هالک است ( با استفاده از عینک های 3 بعدی ) و یا ترن هوایی چرخان که از کارتون مرد عنکبوتی انتقام دکتر آک برگرفته شده است . در این بازدید یک آواتار مجازی و یک راهنمای انسانی با شما وارد یک فضاپیما می شوند این بخش از موزه با نام های برج آینده دبی، موزه زمان دبی و موزه چشم دبی نیز شناخته می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد