سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

Grasp (شما) جدیدترین ردیاب خودرو در 5 دقیقه در روز


برای مثال ردیاب های خودرو و gps های هوشمندی که می توانند ما را به بهترین شیوه ممکن در یافتن اتومبیل راهنمایی کنند ، طراحی و به بازار عرضه شده اند که طبیعتا با هزینه ناچیزی نسبت به قیمت خودرو می توان خریداری و نصب کرد تا اتومبیل از دست افراد سارق در امان باشد. شرکت پیام جی پی اس با سابقه ای ده ساله و داشتن متخصصین مجرب بعنوان بزرگترین شرکت عرضه کننده ردیاب خودرو و ردیاب شخصی در ایران شناخته می شود. در این میان دستگاه شنود جی پی اس دار IR180 یکی از بهترین انتخاب ها محسوب می شود. خوشبختانه دستگاههای ردیابی با چنین قابلیتهایی وجود دارند و برای بهرهمندی از امکانات آنها کافیست شما با راهنمایی فروشنده مدلی را انتخاب کنید که این قابلیتها را داشته باشد. تا زمانی که سارق در جریان نباشد ماشین جی پی اس دارد و محل نصب جی پی اس خودرو را پیدا نکند و آن را از ماشین جدا نکند چنین چیزی امکان پذیر نیست. لذا در هنگام تهیه و نصب این نوع از سیستمها تلاش نمایید، تا نهایت دقت را به خرج دهید. 

https://ezp30.com/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%db%b1%db%b0-%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%da%a9/


می توان برای خودرو بوسیله ردیاب محدوده ای را مشخص کرد تا از آن حد پیش تر نرود. ردیاب یا جی پی اس خودرو وسیله ای است که از موقعیت یاب جهانی برای یافتن مکان مورد نظر در آن استفاده می شود و ماهواره هایی که در مدار زمین قرار دارند موقعیت مورد نظر را به جی پی اس انتقال می دهند؛ این پیغام بوسیله جی پی اس به ردیاب می رسد و موقعیت خودروی شما مشخص می گردد. تنها کافی است نام کاربری و پسورد خود را از سامانه دریافت کرده و سپس به پنل کاربری خود وارد شوید تا بتوانید در هر لحظه و در هر کجا که باشید، اطلاعات وضعیتی خودروی خود را مشاهده نمایید. در صورتی که هر ۲۴ ساعت یک موقعیت ارسال کند می تواند تا بیشتر از یک سال موقعیت دهی کند. محل نصب ردیاب خودرو در کجاست ؟ امکان کنترل جی پی اس خودرو از طریق تلفن همراه برای شما وجود دارد و می توان محل خودرو را از طریق گوشی ردیابی کرد. ردیاب خودرو سرعت ماشین را کنترل می کند و در صورت افزایش سرعت بیش از حد مجاز به شما هشدار می دهد. 


با داشتن سنسور دما، دمای خودرو را مدیریت و کنترل می کند. سیستم ردیاب کمک می کند که اگر ماشین به سرقت رفت، بتوانید به راحتی آن را ردیابی کنید. مدل ts600 هم تنها قابلیت ردیابی آنلاین دارد و می توانید روی انواع ماشین و موتورسیکلت نصب کنید. همانطور که پیش تر هم اشاره شد این ردیاب دارای یک باتری داخلی است تا در صورت قطع برق خودرو، برداشتن باتری و یا هرگونه اختلال در منبع تغذیه امکان ردیابی را در اختیار شما قرار دهد. به همین ترتیب در هر لحظه میتوان حالت ماشین را بر بر روی نقشه مشاهده کرد. علاوه بر خودرو ردیاب ها در هر شرایط دیگری نیز قابل نصب هستند. در بسیاری از فیلم های پلیسی دیده ایم که از ردیاب خودرو برای دنبال کردن سارقین استفاده می شود. ۶- آیا از کار انداختن ردیاب توسط سارقین امکان پذیر است ؟ توصیه ما خرید از مراکز معتبر به خصوص نمایندگی است.

https://nabzefanavari.ir/fa/news/32923/5-%D9%85%D8%B2%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87

توصیه میکنیم که حتما به مقالات دیگر وب سایت ردیاب من نیز سر بزنید و آنها را مورد بررسی قرار دهید، اطلاعاتی دقیق و کاربردی به دست میآورید که در زمان خرید بسیار حائز اهمیت است. برای مثال، در بخش کاپوت خودرو، باتری و بخشهایی از رایانه خودرو وجود دارد که به سرقت رفتن آنها میتواند خسارت مالی زیادی به شما وارد کند. حتی هنگام خاموش شدن باتری ماشین تا یک روز کار می کند و آلارم را برای شما می فرستد. پس این متن را با دقت بخوانید تا اگر قصد خرید ردیاب ماشین دارید کار شما را آسان تر کند. دستگاهی که به مانند ردیاب موبایل کار می کند و با توجه به گیرنده های ماهواره ای می تواند در تمامی نقاط کور دنیا کار کند. خیر ردیاب دارای باتری داخلی است که به مدت 8-12 ساعت میتواند بدون باتری ماشین کار کند و صاحب ماشین را نیز از اینکه باتری ماشین دستکاری شده است مطلع کند. ردیاب خودرو یک وسیله کوچک به اندازه گوشی موبایل است که درون آن سیمکارت قرار می گیرد و معمولا داخل داشبورد و جاهای مخفی از خودرو نصب می شود و با اتصال چند سیم به خودرو متصل می شوند و بعد از نصب بر روی خودرو اطلاعات دقیق مکانی و موقعیت را از طریق ماهواره ها دریافت میکنند و از طریق اس ام اس و یا سایت مخصوص خود اطلاعاتی مانند موقعیت لحظه ای ، سرعت خودرو، وضعیت درب و موتور را برای صاحب ماشین ارسال میکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد