سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

آهنگ جدید رستاک حلاج به نام «زیبایی»

متن آهنگ رستاک حلاج زیبایی

ﺑﮕﻮ ﻣﻨﻮ ﻳﺎد ﻛﻰ ﻣﻴﻨﺪازی ﻛﻪ اﻳﻨﻘﺪر ﭼﺸﻤﺎﺗﻮ دوﺳﺖ دارم

ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﻮی ﺑﻠﻨﺪ ﺑﻮدم اﻣﺎ ﻣﻮی ﻛﻮﺗﺎﻫﺘﻮ دوﺳﺖ دارم

ﺑﮕﻮ ﺗﻮ رو ﻗﺒﻠﺎ ﻛﺠﺎ دﻳﺪم ﻛﻪ اﻳﻨﻘﺪر ﺣﺮﻓﺎﻣﻮ ﻣﻴﻔﻬﻤﻰ

ﻣﺜﻞ ﭘﺮﺳﺘﺎری ﺷﺪی واﺳﻪ اﻳﻦ ﻋﺎﺷﻖ دﻳﻮوﻧﻪ ی زﺧﻤﻰ

ﻧﻪ ﭼﺸﻤﺎت آﺑﻴﻪ ﻧﻪ ﻣﻮﻫﺎت ﺧﺮﻣﺎﻳﻰ

ﺑﮕﻮ ﭼﻴﻜﺎر ﻛﺮدی ﻛﻪ اﻳﻨﻘﺪر زﻳﺒﺎﻳﻰ

ﻧﻪ ﭼﺸﻤﺎت آﺑﻴﻪ ﻧﻪ ﻣﻮﻫﺎت ﺧﺮﻣﺎﻳﻰ

ﺑﮕﻮ ﭼﻴﻜﺎر ﻛﺮدی ﻛﻪ اﻳﻨﻘﺪر زﻳﺒﺎﻳﻰ

دﻧﺒﺎل ﻳﻪ ﻧﺸﻮﻧﻪ ﻣﻴﮕﺮدم ﺗﺎ ﺣﻞ ﻛﻨﻢ ﺷﺎﻳﺪ ﻣﻌﻤﺎﺗﻮ

ﭼﺠﻮرﻳﻪ ﻛﻪ ﺑﻴﻦ آدﻣﻬﺎ از ﻫﻤﺸﻮن راﺣﺘﺘﺮم ﺑﺎ ﺗﻮ

ﭼﺠﻮرﻳﻪ ﻛﻪ ﺣﺎل دﻧﻴﺎﻣﻮ ﺑﺎ ﻳﻪ دوﺳﺖ دارم ﻋﻮض ﻛﺮدی

اﺧﻤﺎﻣﻮ دﻳﺪی و ﻧﺮﻧﺠﻴﺪی ﺑﺎ ﺧﻮﻧﺪن ﺷﻌﺮام ﺣﻆ ﻛﺮدی

ﺑﮕﻮ ﻣﻨﻮ ﻳﺎد ﻛﻰ ﻣﻴﻨﺪازی ﻛﻪ اﻳﻨﻘﺪر ﭼﺸﻤﺎﺗﻮ دوﺳﺖ دارم

ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﻮی ﺑﻠﻨﺪ ﺑﻮدم اﻣﺎ ﻣﻮی ﻛﻮﺗﺎﻫﺘﻮ دوﺳﺖ دارم

ﺑﮕﻮ ﺗﻮ رو ﻗﺒﻠﺎ ﻛﺠﺎ دﻳﺪم ﻛﻪ اﻳﻨﻘﺪر ﺣﺮﻓﺎﻣﻮ ﻣﻴﻔﻬﻤﻰ

ﻣﺜﻞ ﭘﺮﺳﺘﺎری ﺷﺪی واﺳﻪ اﻳﻦ ﻋﺎﺷﻖ دﻳﻮوﻧﻪ ی زﺧﻤﻰ

ﻧﻪ ﭼﺸﻤﺎت آﺑﻴﻪ ﻧﻪ ﻣﻮﻫﺎت ﺧﺮﻣﺎﻳﻰ

ﺑﮕﻮ ﭼﻴﻜﺎر ﻛﺮدی ﻛﻪ اﻳﻨﻘﺪر زﻳﺒﺎﻳﻰ

ﻧﻪ ﭼﺸﻤﺎت آﺑﻴﻪ ﻧﻪ ﻣﻮﻫﺎت ﺧﺮﻣﺎﻳﻰ

ﺑﮕﻮ ﭼﻴﻜﺎر ﻛﺮدی ﻛﻪ اﻳﻨﻘﺪر زﻳﺒﺎﻳﻰ

https://musicdel.ir/single-tracks/420059/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد