سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

یادگیری زبان انگلیسی در قبرس شمالی


قبرس شمالی یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی در بین مردم سراسر جهان به ویژه ایرانیان است. دانشگاه های این منطقه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در سطح بین المللی شناخته شده هستند. برای تحصیل زبان انگلیسی در قبرس شمالی باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. البته داشتن مدرک زبان مانند تافل و آیلتس الزامی نیست، اما میزان درک افراد از زبان انگلیسی تعیین می کند که فرد می تواند مستقیما وارد دانشگاه شود یا خیر.

اگر فردی انگلیسی بلد نیست باید یک یا دو ترم در کلاس های انگلیسی شرکت کند. سپس می تواند به دانشگاه برود. دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه های قبرس باید مدارک دانشگاه های قبلی خود را که در خارج از کشور تحصیل کرده اند ارائه دهند یا در آزمون زبان انگلیسی شرکت کنند. برخی از دانشگاه ها نیز دانشجویان را به مصاحبه شخصی دعوت می کنند. https://euromy.info


از دیگر الزامات می توان به داشتن مدرک تحصیلی دیپلم و حداقل 12 سال تحصیلات پیش دانشگاهی اشاره کرد.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل به زبان انگلیسی در قبرس شمالی

فرم درخواست را پر کنید

گذرنامه

دو یا سه توصیه نامه با امضای معلمان معتبر.

کپی مدرک دیپلم، لیسانس یا فوق لیسانس

خلاصه سوابق کاری)

انگیزه نامه

مراحل درخواست برای تحصیل به زبان انگلیسی در قبرس شمالی

برای درخواست معمولاً باید یک فرم درخواست و مدارک به دانشگاه ارسال شود، اما برخی از دانشگاه ها فرم را به صورت آنلاین ارسال کرده اند تا بتوانید آن را دانلود کنید. همچنین می توانید فرم تکمیل شده را به همراه مدرک اسکن شده به دانشگاه ایمیل کنید. پس برای اطلاع از وضعیت آن مدرسه به سایت آن مدرسه مراجعه کنید. کارشناسان ما می توانند در این مرحله به شما کمک کنند.

برای درخواست پذیرش، باید مدارک خود را حداقل یک سال قبل آماده کنید. اگر دانشگاه نیاز به مصاحبه شخصی دارد، باید با آنها موافقت کنید و هزینه درخواست را بپردازید. شما باید مدارک کامل و مدرکی دال بر توانایی مالی خود داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد