سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

نحوه بازنویسی محتوا و تکنیک ها


اگر می خواهید سایت شما در گوگل یا سایر موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد، باید تولید محتوا را جدی بگیرید. "محتوا پادشاه است" و هر چه مقالات و محتوای بهتری در سایت خود داشته باشید، ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد. تولید محتوا از ابتدا نیاز به تخیل و زمان زیادی دارد. اشکالی ندارد که محتوا را در اینجا بازنویسی کنید.

بازنویسی محتوا یکی از ساده ترین و رایگان ترین راه ها برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. این کار معمولا به دو صورت انجام می شود:

زمانی که محتوایی را می نویسیم که چیزی درباره آن نمی دانیم و زمانی که محتوای قدیمی سایت خود را ویرایش و به روز می کنیم.

بازنویسی محتوا چیست و چه فرآیندی دارد؟

بازنویسی محتوا در واقع به معنای گرفتن محتوای منتشر شده قدیمی و تبدیل آن به محتوای غنی، با کیفیت و البته به روز است تا به عنوان یک پست وبلاگ جدید بازنشر شود. شما همیشه به دنبال مطالب و موضوعات جدید نخواهید بود. گاهی اوقات می توانید با لمس محتوای قدیمی و پاک کردن آن از آلودگی، محتوای جدیدی تولید کنید.

هنگام بازنویسی محتوا، باید چند نکته را رعایت کنید تا مطمئن شوید که محتوا مانند قبل نیست. توجه به این نکته ضروری است که ایجاد چندین قطعه از محتوای مشابه سیگنال مثبتی به گوگل ارسال نمی کند. همچنین اصولی وجود دارد که باید هنگام بازنویسی محتوا رعایت کنید. در زیر، روش‌هایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید از آنها برای بازنشر موفقیت‌آمیز محتوای قدیمی استفاده کنید.

محتوای قدیمی را به عکس تبدیل کنید

اینفوگرافیک یکی از بهترین گزینه ها برای تبدیل محتوای قدیمی به تصویر است. با استفاده از اینفوگرافیک می توانید تمام ایده هایی را که در محتوای خود به کار برده اید در یک تصویر خلاصه کرده و به مخاطب ارائه دهید. اگر در ایجاد اینفوگرافیک متخصص نیستید، وب سایت ها و اپلیکیشن هایی وجود دارند که می توانند کار را برای شما آسان تر کنند. همچنین اینفوگرافیک محبوب ترین شکل محتوای گرافیکی است و می توانید با تبدیل محتوای قدیمی به آن جان تازه ای ببخشید.

محتوای قدیمی را به دوره های آموزشی رایگان تبدیل کنید

یکی از رایج ترین و بهترین راه ها برای جذب بازدیدکننده به وب سایت و دریافت ایمیل و شماره تلفن کاربران، دوره های رایگان است. این دوره‌ها همچنین می‌توانند به جذب کاربران به دوره‌ها و محصولات پولی که ارائه می‌دهید کمک کنند.

محتوای قدیمی را به مجموعه ای برای جمع آوری ایمیل یا شماره تلفن تبدیل کنید

برخی از شنوندگان برای یافتن سؤالات خود در مورد موضوع به دنبال محتوای کامل و جامع هستند. با جمع آوری مطالب قدیمی که در مورد موضوع نوشته اید، مجموعه ای ایجاد کنید و شماره تلفن و ایمیل های کاربران را دریافت کنید. دریافت ایمیل یا شماره تلفن مخاطبان هدف می تواند بسیار مفید باشد و به شما کمک زیادی کند. با این کار مخاطب را به محتوای کاملی که به دنبال آن هستند هدایت می کنید و با کسب اطلاعات از کاربران به هدف خود می رسید.

محتوای قدیمی را به پادکست تبدیل کنید

پادکست ها و فایل های صوتی یکی از پرطرفدارترین انواع محتوا هستند و تمایل مخاطبان به شنیدن آن ها افزایش یافته است. پس کافی است از میان مطالب قدیمی خود یک مطلب مفید و جالب انتخاب کنید و آن را به پادکست تبدیل کنید و در رسانه پادکست منتشر کنید. با انجام این کار، هم به افزایش آگاهی از برند خود کمک می کنید و هم شنوندگان علاقه مند به پادکست را جذب می کنید.

محتوای قدیمی را به کتاب الکترونیکی تبدیل کنید

نوشتن کتاب الکترونیکی کاری بسیار زمان بر و دشوار است. بسیاری از کاربران علاقه مند به خواندن کتاب های الکترونیکی به جای کتاب های فیزیکی هستند. با استفاده از محتوای قدیمی و ترکیب آن می توانید سرعت تولید کتاب الکترونیکی خود را افزایش دهید و در کمترین زمان یک کتاب الکترونیکی ارزشمند آماده و تولید کنید. مزیت دیگری که کتاب های الکترونیکی به شما می دهند این است که می توانید شماره تلفن و ایمیل را با خود حمل کنید.

محتوای قدیمی را به ویدیو تبدیل کنید

ویدئوها در حال حاضر جذاب ترین نوع محتوا برای مخاطبان هستند. با پلتفرم هایی مانند یوتیوب و آپارات می توانید به راحتی مخاطب جذب کنید. محتوای سایت قدیمی خود را پیدا کنید و سپس شروع به ضبط ویدیو در مورد آن کنید. همچنین می توانید آنها را به صورت موشن گرافیک یا انیمیشن منتشر کنید تا محتوای ویدیویی خود را جذاب تر کنید. جدای از همه اینها، با ارسال ویدیوهای خود در یوتیوب، می توانید از این راه نیز به کسب درآمد فکر کنید. اگر محتوا را پادشاه بدانیم، پس محتوای ویدئویی تاج درخشان بر سر شاه است. بنابراین باید از آن اجتناب کرد.

مزایای بازنویسی محتوا چیست؟

نوشتن محتوای جدید مزایای زیادی به شما می دهد. که در زیر به برخی از آنها می پردازیم:

مدیریت زمان یکی از مهمترین مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند. برای نوشتن یک مقاله جدید، یک تولید کننده محتوا باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی، پیدا کردن موضوع، نوشتن مقاله و موارد دیگر انجام دهد. این فرآیند زمان زیادی را از تولید کننده محتوا می گیرد و گاهی ممکن است محتوای جدیدی کشف نشود. در این صورت بازنویسی محتوا به بهترین گزینه تبدیل می شود. زیرا می توان در مدت زمان کوتاهی به محتوای قدیمی جان تازه ای بخشید و به محتوای جدید تبدیل کرد. مخصوصاً وقتی این همه محتوا تولید می شود و ذهن نویسنده خسته می شود.

در محیط دیجیتالی بسیار رقابتی امروزی، وقتی دائماً به طور منظم محتوا تولید می کنید، اگر دائماً در مقابل مخاطبان خود نباشید، به راحتی فراموش می شود. بنابراین لازم است به طور مرتب محتوا تولید و منتشر شود تا عقب نمانیم. بازنویسی محتوا می تواند به شما در تولید سریعتر مقالات کمک کند و در عین حال مخاطبانی را برای محتوای قدیمی و بی فایده جذب کنید.

استفاده از محتوا به روش های دیگر تصور کنید که یک پیام متنی کامل و جامع در مورد موضوعی نوشته اید. اکنون می‌توانید همان محتوا را به ویدیو تبدیل کنید و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید، آن را به یک فایل پادکست تبدیل کنید یا در قالب یک اینفوگرافیک جامع در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. وقتی محتوای خود را به شیوه ای متفاوت ارائه می کنید، می تواند تأثیر آن را افزایش دهد و با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کند.

بهبودها و به روز رسانی های محتوا ممکن است محتوایی که ارسال می کنید قدیمی باشد یا اطلاعات موجود در آن تغییر کرده باشد. با بازنویسی محتوای خود، محتوای خود را با آخرین اخبار، آمار و اطلاعاتی که کاربران در صورت دسترسی به آن همچنان می توانند از آن استفاده کنند، به روز می کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد