سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

6 نوع پارچه قابل ترکیب با پارچه کرپ باربی!


گاهی اوقات انتخاب پارچه مناسب برای دوخت لباس مد روز کاری بسیار سخت و زمان بر است، اما اگر می خواهید پارچه ای عالی ارائه دهید که با همه یا بیشتر لباس ها قابل استفاده باشد و برای هر نوع لباسی مناسب باشد، با ما همراه باشید. تا انتهای این مقاله از کارمادیو  همراه ما باشید.  

پارچه کرپ باربی چه شکلی است؟

این پارچه یکی از پارچه های مجموعه پارچه کرپ است و جزوه پارچه هایی است که با انواع پارچه ها ترکیب می شود و می توان از آن برای دوخت پیراهن مردانه، کت زنانه استفاده کرد، این پارچه از پارچه های دیگر بهتر است. Hi Curb دارای ضخامت، دوام و کیفیت متوسطی است و سالانه انواع مختلفی از پوشاک را در سراسر جهان تولید می کند.

پارچه هایی که می توان با کرپ باربی اضافه کرد

بسیاری از پارچه ها را می توان با لباس های باربی ترکیب کرد و به عنوان لباس های زیبا و زیبا از آنها استفاده کرد و لذت برد.

عروسک باربی ساخته شده از مواد ژاکارد و کرپ

ژاکارد یکی از پارچه های زیبا و طرح دار است که به عنوان یکی از گران ترین پارچه ها در بازار به فروش می رسد و می توان آن را با پارچه کرپ باربی ترکیب کرد و لباس های زیبا و زیبایی برای مهمانی ها و مجالس ساخت.

پارچه براق با پولک

این پارچه یکی از زیباترین انواع پارچه است که زیر نور آفتاب یا زیر چراغ جذابیت خود را افزایش می دهد و به عنوان پارچه مناسب برای لباس شب شناخته می شود، پس اگر می خواهید و لباس عروس بسیار زیبایی دارید. اتفاقات مهم، به این پارچه بروید و از آن استفاده کنید. همچنین می توانید این پارچه را با  مد و استایل کرپ باربی ترکیب کنید تا یک لباس منحصر به فرد به دست آورید.

کرپ ربیع و تافته طرح دار

پارچه تافته طرح دار یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید با پارچه کرپ باربی ترکیب کنید و انتخاب هر دو با هم انتخابی هوشمندانه و جالب برای انتخاب رنگ های مناسب با توجه به سلیقه و سلیقه شماست.

پارچه دوخت کرپ و مخمل برای باربی

می توانید از ترکیب پارچه کرپ باربی و مخمل چاپی استفاده کنید تا لباسی خاص و متناسب با ترفندهای روز به دست آورید، زیرا پارچه های مخمل چاپ شده از الگوهای متفاوت و جذابی استفاده می کنند که می توانید با Have a ترکیب کنید. یک لباس بسیار زیبا و منحصر به فرد برای شما با پارچه مخمل دوزی شده.

لباسی که با ترکیب کرپ باربی و مخمل سوزن دوزی ساخته شده است نیازی به اتو کردن زیادی ندارد بنابراین یک لباس بسیار شیک و آسان است.

توری و کرپ های باربی شانتیه

توری چانتیر پارچه لباسی بسیار زیبا با طرح مشبک زیبا است اما به دلیل تخلخل و بافت آن دوخت آن به تنهایی غیرممکن است بنابراین به کسانی که می خواهند از لباس های زیبای خود نهایت استفاده را ببرند پیشنهاد می شود. و زیبایی لباس های توری شانتیره باید با کرپ باربی ترکیب شود.

ترکیبی از پارچه کرپ باربی و کرپ ابریشم

ترکیب این دو پارچه با هم ترکیبی بسیار شیک و فوق العاده است و ساده هستند و پارچه کرپ باربی به عنوان پارچه پایه بسیاری از لباس ها استفاده می شود و کرپ حریر برای دوخت انواع مدل های فانتزی مانند از اوجش ریختن زیبا انتخاب خوبی است. بنابراین ترکیب این دو در کنار هم به شما به عنوان یک لباس مجلسی رسمی و حتی شیک تبحری هنری می دهد.

برای درست کردن لباس از این دو پارچه بهتر است از کرپ باربی برای قسمت تنه لباس استفاده کنید تا به آن ثبات بدهد و بقیه قسمت ها را با کرپ ابریشمی بدوزید تا لباس هر چه زیباتر دیده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد