سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

راهنمای خرید روکش صندلی ماشین خوب


روکش صندلی ماشین خوب بخرید روکش صندلی ها در طرح ها، رنگ ها و مواد مختلف در شرایط مختلف ساخته می شوند، پس حتما روکش صندلی ماشین خود را از فروشندگان معتبر و فروشگاه هایی مثلا یکی از فروشگاه های تلکس خریداری کنید. فروشندگان حرفه ای و متخصص در فروش روکش های باکیفیت با ارائه قیمت های منصفانه به مشتریان.

یک روکش صندلی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مقاومت سایشی و دوام بالایی دارد

مسافران را ناراحت نکنید

دوخت با کیفیت

رنگ پارچه باید باقی بماند

به راحتی تمیز و شستشو می شود

ساخته شده از الیاف با کیفیت، پارچه یا چرم

همه اینها از ویژگی های روکش صندلی با کیفیت هستند و باعث محبوبیت آن ها در بین مردم می شوند، بنابراین در هنگام خرید به برخی از گزینه های ذکر شده توجه کنید تا خریدی درست و موفق داشته باشید. دارند

بهترین روکش های پارچه ای موجود در بازار

قیمت روکش صندلی ماشین

قیمت روکش صندلی خودرو به عوامل متعددی بستگی دارد که آنها را گران و ارزان می کند، به عنوان مثال یکی از دلایل افزایش قیمت صندلی خودرو تورم و قیمت بالای بازار است، دلیل دیگر قیمت پارچه یا چرم است. گزینه سوم روش دوخت و جنس پارچه است، همه این گزینه ها با هم جمع می شوند و قیمت نهایی روکش صندلی را تشکیل می دهند، اگر کیفیت پایین و مواد اولیه استفاده شده ارزان باشد، قیمت پایین است، اما اگر بالا باشند. پارچه و درز با کیفیت، قیمت بالا و گران تر است.

پس به این نتیجه رسیده ایم که اگر به دنبال کیفیت روکش صندلی خودروی خود هستید و برای شما کیفیت بر قیمت مقدم است، باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید و به تمامی نکات ذکر شده توجه کنید، در غیر این صورت شما می توانید انتخاب کنید. از همه کلاه ها موجود در بازار، از آن در ماشین خود استفاده کنید.

روکش صندلی از جنس بوم و چرم

مزایا و معایب روکش های پارچه ای صندلی:

یکی از مهم ترین ویژگی های روکش های پارچه ای رنگ های متفاوت آنهاست که بیشتر از روکش های چرمی است.

دوم اینکه برخلاف روکش های چرمی در تابستان و هوای گرم مسافران را عرق نمی کند و در زمستان و هوای سرد راننده و سرنشینان را گرم می کند.

یکی دیگر از مزایای روکش ها راحتی و دوام زیاد است. این باعث می شود آن را بسیار محبوب کنید

معایب:

از معایب روکش های پارچه ای این است که نظافت و شستشوی آن سخت است، با کثیف شدن آن سخت می شود و می توان به این نکته اشاره کرد که روکش های چرمی به راحتی تمیز نمی شوند.

یکی از چیزهای مهم در مورد روکش های پارچه ای این است که سنگین ترین وزن و ضخامت روکش را خریداری کنید، زیرا این کار دوام بیشتری دارد، روکش های پارچه ای نازک دوام کمتری دارند.

مزایای صندلی های چرمی

روکش های چرمی نیز نوعی روکش هستند که انواع مختلفی دارند و در انواع مختلفی تولید می شوند و در رنگ های مختلف نیز تولید می شوند.

یکی از اولین مزیت های روکش های چرمی، سهولت در نظافت و نگهداری آن است که در مقایسه با روکش های پارچه ای بسیار آسان است، بنابراین می توانید روکش را مانند روز اول با دستمال مرطوب تمیز کنید.

این نوع روکش صندلی عمدتاً در خودروهای گروهی و سواری استفاده می شود و روکش چرمی نه تنها ظاهر خودرو را اسپرت تر می کند، بلکه ظاهر خودرو را بهتر می کند و برای کسانی که دوست دارند خودرویشان زیبا و مدرن به نظر برسد بسیار مناسب است.

معایب:

چنین روکش های چرمی صندلی در هوای گرم و تابستان فضای داخلی خودرو را گرم کرده و باعث عرق کردن سرنشینان می شود. اما در زمستان و هوای سرد ماشین کندتر گرم می شود و مسافران هوای سرد را بیشتر تحمل می کنند. .

برخی از ویژگی های یک کاور خوب:

مقاومت در برابر سایش و دوام بالا

داروی کمتر

شستشو و تمیز کردن آسان

بدون تغییر رنگ در آفتاب

از الیاف با کیفیت و دوخت عالی لذت ببرید

راهنمای خرید کاور از Telux

در فروشگاه Tellux می توانید روکش صندلی ماشین خوب و انواع روکش صندلی ماشین را در مدل ها، رنگ ها و برندهای مختلف سفارش دهید و با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید. شما می توانید انواع روکش پارچه و چرم را خریداری کنید. از فروشگاه Tellux خرید کنید و از روکش صندلی های باکیفیت خود لذت ببرید.


ادامه: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/ایرانخودرو/روکش-صندلی-سمند/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد