سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

همه چیز در مورد آزمون هنر


برنامه ریزی کنکور 1402 رشته های هنر: رشته های زبان و هنر تنها رشته هایی هستند که دانش آموزان تمامی گروه ها با هر مدرک چهارم یا پیش دانشگاهی اعم از ریاضی، تجربی و انسانی می توانند در کنکور شرکت کنند. با مشاور تیم پیگیری کنید...

برنامه ریزی آزمون ورودی هنر 1402 » هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان رشته ریاضی و علوم به دلیل علاقه به این بخش در آزمون ورودی حاضر می شوند. می تواند در مجاورت فیلد اصلی شما یا به عنوان انتقال فیلد به آن فیلد باشد.

برنامه ریزی کنکور هنر 1402 » برخلاف تصور عموم، کسانی که کنکور هنر را انتخاب می کنند، کار سختی پیش رو خواهند داشت.

در کنکور هنر دروس عمومی دروس تجربی و ریاضی و دروس اختصاصی از 7 درس تشکیل شده است.

معنای کلی هنر

درک عمومی ریاضیات و فیزیک

رسم فنی

تصویر و خلاقیت بصری

یک کار دراماتیک

آهنگسازی

مشخصات مواد

یک داوطلب کنکور هنر برای موفقیت در کنکور چه چیزهایی باید بداند؟

برنامه ریزی کنکور هنر 1402 » آزمون ورودی هنر یک تجربه پذیرش حرفه ای بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است. افرادی که در آزمون هنر حاضر می شوند از علاقه مندان به این رشته هستند، بنابراین با دانش بالایی در این آزمون حاضر می شوند، دانستن دانش زیر تصمیم درستی برای داوطلبان آزمون هنر خواهد بود.

علاقه دانشجویان و داوطلبان هنر در انتخاب رشته چیست؟

بر اساس منتخبی از مناطقی که در کنکور بین المللی هنر از سال 1991 تا 1995 رتبه 1-100 را کسب کرده اند، 5 حوزه دانشگاهی زیر را می توان به عنوان محبوب ترین شهرهای تحصیلی برای دانشجویان و متقاضیان هنر معرفی کرد.

بازیگری - ارتباط تصویری - طراحی صنعتی - سینما - عکاسی

به غیر از دانشگاه تهران، ترتیب علاقه دانشجویان و داوطلبان هنر در انتخاب شهر و دانشگاه چگونه است؟

4 دانشگاه زیر را می توان بر اساس انتخاب رشته های رتبه 1 تا 200 در مسابقات بین المللی هنر بین سال های 1991 تا 1995 به عنوان محبوب ترین شهرهای تحصیلی برای دانشجویان و داوطلبان مسابقه معرفی کرد.


تفاوت دانشگاه تهران با دانشگاه هنر تهران چیست؟

برنامه ریزی کنکور هنر 1402 دانشگاه تهران دانشگاهی مشهور و باسابقه با رشته های مختلف نمایشنامه نویسی، ارتباط تصویری، بازیگری، طراحی صحنه، طراحی صنعتی، عکاسی، مجسمه سازی، نقاشی، عروسک سازی، نواختن موسیقی ایرانی و دنیای نوازندگی است. موسیقی دانشگاه دیگری در شهر تهران به نام دانشگاه هنر وجود دارد که مدرک جداگانه می دهد و یک دانشگاه مستقل با رشته های هنری مانند نمایشنامه نویسی، ارتباط تصویری، بازیگری، سینما، صنایع دستی، طراحی پارچه، طراحی صحنه، طراحی صنعتی، عکاسی است. و فرش. این دانشگاه در کرج نیز پردیس دارد که رشته های «آهنگسازی، اجرای موسیقی ایرانی و اجرای موسیقی بین المللی» نیز در پردیس کرج قرار دارد. هر دو دانشگاه از محبوب ترین دانشگاه های ایران هستند.

زیرشاخه مهاجرت هنری چیست؟

جدول زیر فهرستی از تمامی رشته های صنعتی را نشان می دهد.

آهنگسازی، نمایش، ارتباط تصویری، بازیگری، باستان شناسی، تلویزیون و هنر دیجیتال، چاپ، فیلم، صنایع دستی، طراحی پارچه، طراحی صحنه، طراحی صنعتی، طراحی لباس، عکاسی، فرش، کارگردانی تلویزیونی، نویسندگی و نقاشی، مجسمه سازی، مرمت تاریخی، مرمت آثار تاریخی، موزه، موسیقی نظامی، نقاشی، تئاتر عروسکی، پخش موسیقی ایرانی، پخش موسیقی بین المللی، هنر اسلامی، هنر مصنوعی، انیمیشن، باستان شناسی، حفاظت و مرمت آثار تاریخی، گرافیک، هنر سرامیک، هنرهای تجسمی

کدام رشته های هنری دارای آزمون عملی هستند؟ آزمون عملی در این رشته ها چیست و هنرجو چگونه باید در آزمون عملی هنر شرکت کند؟

برنامه ریزی کنکور هنر 1402 بر اساس آخرین قانون سازمان سنجش در زمینه های: آهنگسازی، ادبیات نمایشی، ارتباط تصویری، بازیگری، طراحی پارچه، طراحی صحنه، طراحی صنعتی، طراحی مد، عکاسی، همکاران هنرهای تجسمی، نویسندگی، نقاشی، مجسمه سازی، نقاشی، نمایش عروسکی، پخش موسیقی ایرانی، پخش موسیقی جهان» یک آزمون کاربردی است.

اگر مایل به ادامه رشته مشخص شده در دانشگاه هستید، ابتدا برای کنکور هنر اقدام می کنید و سپس کنکور می نویسید. 1402 برای سازماندهی کنکور هنر

نکته مهم: شرکت در آزمون هنر برای امکان شرکت در آزمون عملی این رشته ها الزامی است. توجه داشته باشید که اعلام نتایج آزمون های عملی در دفترچه ثبت نام کنکور منتشر می شود و تاریخ ثبت نام آزمون عملی را مشخص می کند. به یاد داشته باشید در تاریخ ذکر شده در اطلاعیه ثبت نام آزمون منطقه ای دو به سایت سنجش آزمون 1402 مراجعه نمایید.

برنامه ریزی ورودی هنر 1402 » برخی از داوطلبان در آزمون عملی مردود می شوند، بنابراین به داوطلبان هنر توصیه می کنم دفترچه پذیرش را با دقت مطالعه کنند و سایت سازمان سنجش را به طور مرتب بررسی کنند زیرا اطلاعیه های مربوطه در حوزه هنر بسیار مهم و حساس است. امتحان ورودی. برای ورود به "بخش اطلاعیه های وب سایت سنسا" روی کلمه در نقل قول کلیک کنید. یادآور می شوم طبق ضوابط اعلام شده از سوی سازمان آزمون، آزمون عملی و طراحی و دوره های ویژه هر رشته ای برای هیچ متقاضی تحت هیچ شرایطی قابل تمدید، تکرار و برگزاری انفرادی نیست.

در آزمون عملی دروس هنر چه سوالاتی مطرح می شود و آزمون چگونه برگزار می شود؟

در آزمون عملی عکاسی، ارتباطات تصویری، هنرهای زیبا، طراحی پارچه، طراحی لباس و طراحی صنعتی چه ابزاری را با خود همراه داشته باشیم؟

چاپ کارت تست، شناسنامه با عکس یا کارت ملی، تابلو سایز A3، مدادهای چرب و نرم (رنگ مشکی - طرح و اتود)، پاک کن و تراش، خط کش، کیف کوچک، پاک کن، گیره.

در مطالعه عملی نقاشی، ارتباطات تصویری، ارتباطات هنرهای زیبا، طراحی پارچه، طراحی مد و طراحی صنعتی از چه ابزارهایی استفاده نکنیم؟

1. توجه به طرح های اولیه و دوره های قبلی داوطلبان جلب می شود، بنابراین مهم است که آنها را حذف نکنید. داوطلبان از چسباندن کاغذ، پوست و غیره به کار خود و همچنین همراه داشتن کاغذ و مقوا و استفاده از موادی مانند نشانگر، لاک الکل و تینر، نشانگر، اتو، رنگ های پودری و مرطوب، خودکار، نمودار، آبرنگ خودداری می کنند. . ، از رنگ گواش، جوهر و سایر مواد مشابه استفاده نکنید و استفاده از موادی غیر از مواد لازم ممنوع است.

2. هیچ یک از داوطلبان مجاز به همراه داشتن اقلام اضافی مانند: کتاب، بروشور، تلفن همراه، ساعت هوشمند، باند هوشمند، پیجر، نت بوک، هرگونه وسیله الکترونیکی مجهز به دوربین فیلمبرداری، دوربین عکاسی و ... نمی باشند. (به جز موارد مورد نیاز در بالا)

3. استفاده از هرگونه کتاب طراحی، کاغذ (به استثنای مواردی که در جلسه امتحان برای داوطلبان صادر می شود)، عکس های مختلف در حین جلسه امتحان و پروژه، پیاده روی، ایجاد مزاحمت برای دیگران، هر نوع پرسش و پاسخ. و کمک به دیگران جایز نیست و در صورت انجام تقلب محسوب می شود.


آزمون هنر چند ساعت و چقدر طول می کشد؟

برنامه ریزی کنکور هنر 1402 » داوطلبان کنکور چند روز قبل از کنکور در محل سنجش کارت ورود به جلسه دریافت می کنند. این کارت عکس شما، نام و نام خانوادگی شما و پدرتان و معدل درج شده در سازمان سنجش و آدرس محلی محل برگزاری کنکور را نشان می دهد. اگر اطلاعات شما اشتباه است می توانید مستقیماً از طریق سایت اندازه گیری مشکل را حل کنید و اگر با این روش نمی توانید مشکل را حل کنید، شمارنده هایی به نام شمارنده برای تصحیح خطاها در هر سایت وجود دارد و آدرس این شمارنده ها عبارتند از درست شد. در نقطه اندازه گیری منتشر خواهد شد. برنامه ریزی کنکور هنر 1402/

آمادگی آزمون مهارت 1402 » در صورت نیاز می توانید با مراجعه به این ماشین حساب ها خطاها و اشتباهات کارت ورود به جلسه خود را اصلاح کنید. امتحانات ورودی هنر از ساعت 15 شروع می شود و درهای مرکز امتحانات ساعت 14:30 بسته می شود. کل زمان پاسخگویی 240 دقیقه معادل 4 ساعت و تعداد کل سوالات کنکور 260 سوال می باشد.

در روز کنکور دو دفترچه برای داوطلبان کنکور رشته هنر صادر می شود. اولین دفترچه که به عنوان دفتر عمومی شناخته می شود در سمت چپ صندلی قرار دارد، این دفتر در داخل یک پاکت پلاستیکی قرار دارد، حاوی عکس، نام خانوادگی، شماره ثبت، میانگین تراز و کلیه اطلاعات می باشد. در زمان ثبت نام کنکور به سازمان سنجش داده می شود در دفترچه سوالات و پاسخنامه مدرک هویتی موجود است.

برنامه ریزی کنکور هنر 1402 » زمان پاسخگویی جزوه عمومی 75 دقیقه و تعداد سوالات این کتاب 100 سوال و 25 سوال ادبی 25 سوال عربی و 25 سوال دین و زندگی 25 سوال انگلیسی آیه و سوال بعد از این مدت آنها اولین دفترچه یادداشت را از داوطلبان جمع آوری می کنند. سپس دفترچه دوم را در یک پاکت پلاستیکی با مشخصات شخصی خود در سمت چپ صندلی قرار دهید. دفتر دوم دفترچه تخصصی نام دارد و شامل 160 سوال اختصاصی است که 30 سوال "درک عمومی از هنر"، 30 سوال "درک عمومی ریاضی و فیزیک"، 20 سوال "طراحی روش. تکنیک" 20 سوال در مورد "خلاقیت بصری و بصری"، 20 سوال "خلاقیت صحنه ای"، 20 سوال "خلاقیت موسیقی"، 20 سوال "خواص مواد"

برنامه کنکور 1402 تصویری » توجه داشته باشید که دفترچه های عمومی پس از اتمام زمان جمع آوری می شوند. سپس شما نمی خواهید به سوالات کلی پاسخ دهید. بنابراین از نظر زمانی باید دروس و امتحانات تسلط داشت. به این ترتیب می توانید در 1 ساعت و 15 دقیقه به تمام سوالاتی که برای دفتر عمومی دارید پاسخ دهید.


مراجعه به ادامه مطلب: https://pourdastmalchi.net/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد