سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

درمان قطعی زگیل تناسلی با قرص Kinoko Platinum AHCC


کپسول ahcc  تنها دارویی است که زگیل تناسلی را با انواع و دوزهای مختلف در دنیا درمان می کند. اما با یک جستجوی ساده در گوگل؛ می بینید که Quality Life بزرگترین و قابل اعتمادترین شرکت در این زمینه است.


این شرکت آمریکایی Kinoko AHCC محصولات مختلفی را با دوزهای مختلف تولید می کند که بهترین محصول این شرکت Kinoko Platinum است که دوز بالاتری نسبت به سایر مدل های AHCC دارد و معمولا برای درمان نهایی جنسی زگیل فقط این مدل پلاتینیوم تجویز می شود. بنابراین

AHCC Kinoko Platinum در حال حاضر توسط فرازتاب در ایران عرضه می شود.

توضیحات کلی قرص پلاتین کینوکو

ahcc چیست؟

قرص AHCC چیست؟

کینوکو یا شیتاکه از خانواده قارچ ها است. Kenoko حاوی AHCC است که به معنی ...

(ترکیب کووالانسی با هگزوز عملکردی)

و به معنی (شبکه وابسته به هگزوز). این ترکیب خارق العاده این قارچ را به ابزاری منحصر به فرد و ارزشمند تبدیل می کند.

کپسول ahcc چیست؟

*** انواع مختلفی از کپسول های ahcc وجود دارد که Kinoko Platinum بالاترین دوز را در بین تمام مدل های موجود دارد. و دوز آن 1.5 برابر طلایی کینوکو است که به Kinoko Platinum پاسخ منحصر به فردی می دهد.

توجه داشتن به:

از بین بردن زگیل تناسلی با لیزر یا هر روش دیگری فقط بیماری را درمان می کند اما ویروس در بدن شما باقی می ماند و شما همچنان ناقل بیماری هستید و هرکسی که با آن در تماس باشید نیز عفونت را منتقل می کند. . شخص دیگری

زگیل های HPV باید فوراً درمان شوند، در غیر این صورت به سایر قسمت های بدن سرایت کرده و غیرقابل درمان می شوند و چسبندگی ها و ویروس باقیمانده طی 5 تا 10 سال آینده منجر به سرطان می شود.

قرص Ahcc زگیل تناسلی را درمان می کند و ویروس HPV را برای مادام العمر از بدن حذف می کند. این ترکیب درمان جدیدی برای HPV نیست، اما سال هاست که در کشورهای اروپایی و آمریکایی به عنوان قرصی علیه ویروس زگیل HPV استفاده می شود.

ahcc قرصی است برای تقویت ایمنی بدن در برابر زگیل تناسلی، مقاومت بدن را در برابر تمامی بیماری ها افزایش می دهد.

نتایج خرید تبلت ahcc از آمازون:

*** چند برابر هزینه پرداخت کنید

*** تاخیر 6 تا 8 ماهه

*** محصول باز و بدون پلمپ می باشد

البته سایت اصلی فرازطب فوق العاده قابل اعتماد و قابل اعتماد است اما به دلیل تحریم ها به ایران ارسال نمی شود. مواردی که در بالا ذکر کردیم مربوط به تعدادی از وب سایت هایی است که از آمازون به عنوان واسطه خرید می کنند، نه خود وب سایت اصلی آمازون.

با نگاهی اجمالی به قیمت کپسول پلاتین ahcc در سایت شرکت تولید کننده - ebay یا سایت اصلی آمازون - خواهید دید که قیمت این محصول دقیقا 70 دلار است و با خرید بیشتر این مبلغ به 50 دلار نزدیک می شود. بیش از 100 بسته از سازنده. پس مواظب باشید ارزان نخرید!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد