سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

کارواش صنعتی - پمپ کارواش - لیست قیمت - کارواش برتولینی - کارواش اینتر


کارواش خانگی جزء دستگاه هایی است که باید هنگام خریداری از سالم بودنش مطمئن باشیم؛ به همین علت سایت دیجی کالا با سابقه درخشانی که در کسب اعتماد مردم دارد به وجود آمده است تا این اطمینان خاطر را به شما بدهد. آبپاش در زیر زمین دفن شده و با اتصال جریان شروع به کار می کنند. 3. حتما دقت کنید که برای کارواش های صنعتی به هیچ عنوان نباید از لانس اتوماتیک استفاده کرد؛ این لانس ها برای کارواش های خانگی طراحی شدهاند تا به راحتی و تنها با فشار دادن دسته لانس کارواش شروع به کار کند، اما در ابعاد صنعتی بدلیل قدرت بالای کارواش، استفاده از این لانسها خطرناک بوده و فشار خیلی زیادی به پمپ وارد میکند که سبب خراب شدن آن میشود. زمانی که فن شروع به چرخش میکند، قطرههای آب از طریق شلنگی به پروانههای فن برخورد کرده و قطرات درشت به قطرات ریز تبدیل میشوند و قطرات ریز با نیروی چرخش فن به بیرون هدایت میشوند. پمپ پلانجری کارواش صنعتی تک فاز در شرایط کاری مرطوب مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و از آن جایی که دارای کارکرد مداوم هستند، بخش فوقانی آن از سرامیک فشرده پوشیده شده است که به این ترتیب سبب سایش پایین و طول عمر بالای دستگاه می گردد. 

این دستگاه به یک پمپ مجهز است که وظیفه ایجاد جریان آب فشار قوی را بر عهده دارد و مهمترین بخش واترجت صنعتی به شمار میآید. کارواش آب گرم دارای قابلیت کاهش فشار آب خروجی به کمترین سطح و به حداکثر رساندن دمای آب می باشد. هر چه فشار آب خروجی از پمپ بالاتر باشد، قدرت آن در شکستن پیوند بین آلودگی و سطح بیشتر خواهد بود و عملکرد تمیزکنندگی بهتری خواهد داشت. همچنین می توانید به راحتی از روی اپلیکیشن هر خروجی را در لحظه همانند یک ریموت فعال و یا غیر فعال نمایید. کارواش سیار: کارواش سیار دستگاهی است که می تواند جریان معمولی آب را به جریان با فشار قوی تبدیل کند. نازل نحوه پاشش آب و زاویه پوشش دهی را مشخص می نماید. کار با نازل خطی موجب افزایش سرعت کار می گردد. اگرچه این واترجت صنعتی دارای قدرت مانور بالایی می باشند اما جابجایی مداوم دستگاه، ممکن است موجب افزایش استهلاک و آسیب دیدگی آن شود. این کار با چرخاندن پیچ ها و قرار دادن آنها روی دو قسمت ON و OFF اجرا می شود.

پژمرده شدن آنها همیشه ناراحتکننده است. به گونه ای که امکان حمل و جا به جا شدن آسان را به تمام نقاط محیط را دارد. 2. توجه فرمایید که برای کارواش های سه فاز حتما از تابلو برق استفاده کنید و بطور مستقیم کارواش را به انشعاب برق وصل نکنید. سیستم را انداز آرام موتور کارواش صنعتی تک فاز به منظور افزایش تدریجی دور موتور در این دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پروسه در زمستان نیز به کنترل دما و عدم کاهش آن کمک خواهد نمود. قطره های آب تایمر آبیاری از طریق شلنگی به پروانه های این فن برخورد می کنند. برخی کارواشها با بهرهگیری از طراحی خاص و ارگونومیک قابلیت حمل و نقل راحت را برای مصرفکنندگان فراهم آوردهاند تا بتوان از آنها با سهولت حداکثری در هر محیطی که احتیاج به نظافت دارد، استفاده کرد. سهولت کاربری این دستگاه (به دلیل دسترسی به شوینده و چرخدار بودن دستگاه) موجب تشویق کاربر به نظافت مداوم خواهد شد. 

یک شرکت و مرکز معتبر به منظور کسب سود کم، هرگز با فروش محصولات بی کیفیت اعتبار خود را زیر سوال نخواهد برد. در ساخت این دستگاه ها موتور بسیار قوی به کار رفته که علاوه بر کیفیت بالای آن دارای برچسپ مصرف انرژی A می باشد. آبگرم در زمان خارج شدن از دستگاه به سطح کثیف برخورد میکند و ساختار مولکولی آلودگیها را سست میکند و باعث از بین رفتن آلودگی و ضدعفونی شدن سطح موردنظر میشود. کارواش آبگرم یا آبسرد؟ بر روی دستگاه های کارواش صنعتی قرقره شلنگ جمع کن وجود دارد تا در پایان کار شلنگ جمع شود و به دلیل تماس با سطح زمین دچار فرسودگی و پارگی نشود. آبپاش های پلاستیکی که در زمین قرار داده میشوند و به محض وصل شدن جریان آب از زمین خارج میشوند. برای گل های ضخیم از فشار آب استفاده کنید. قیمت واترجتهای ضدانفجار از نمونههای معمولی آن بسیار بالاتر است ولی استفاده از آنها در برخی صنایع بسیار ضروری است.