سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

سپیدنیوز

سایتی سرشار از خبرهای سپید

آهنگ جدید سهیل مهرزادگان به نام «میگن هرجایی بری پیداش نمیشه»

متن آهنگ میگن هرجایی بری پیداش نمیشه سهیل مهرزادگان

میگن هر جایی بری پیداش نمیشه اون مال تو نبود

اون شبا که شهرو میگشتی اون به فکر حال تو نبود

میگن هر جایی بری درده بذر این دردو خودم کاشتم

اشتباه کردم ولی این بار اشتبامو خیلی دوست داشتم

سیل اومد هرچی رویا جمع کردم با خودش برد

تو یه لحظه این همه عشق بین ما یهویی چشم خورد

این همه درد واسه یه قلب به خدا انصاف نیست

بارون برای عاشق به خدا انصاف نیستMusicdel | موزیکدل

آهنگ جدید سهیل مهرزادگان به نام «میگن هرجایی بری پیداش نمیشه»

پاکسازی صورت و پوست

پاکسازی پوست و پاکسازی صورت از خدمات زیبایی است که در کلینیک زیبایی گلدن رویال با بهترین مواد و دستگاه های پاک کننده توسط پزشک متخصص و تیم حرفه ای انجام می شود.
این کلینیک می تواند پوستی بدون چربی و آکنه به شما بدهد، صورت شما را با لایه برداری، میکرودرم ابریژن و لیفت صورت پاکسازی کند. در این مقاله مراحل پاکسازی صورت را به شما می دهیم تا بتوانید پوستی زیبا و صاف داشته باشید. لازم به ذکر است که از این روش برای لیزر موهای زائد صورت استفاده نشود.

پاکسازی صورت چیست؟
پاکسازی پوست یعنی از بین بردن سلول های مرده و آلودگی های انباشته شده روی پوست. این کار پوست را جوان نگه می دارد و به حفظ سلامت پوست کمک می کند.
این کار سلول های لایه های سطحی پوست و همچنین چربی و ذرات تجمع یافته بر روی پوست به دلیل آلودگی هوا را از بین می برد. یکی از روش های پاکسازی مورد استفاده در کلینیک های زیبایی، روش میکرودرم ابریژن است که باعث لایه برداری، درمان منافذ باز پوست و بازسازی می شود.

چرا باید پاکسازی صورت انجام شود؟
غدد چربی پوست مسئول ترشح سبوم هستند. و این ترشحات از مجاری باز روی سطح پوست خارج شده و سطح پوست را مرطوب کرده و سلول های مرده، گرد و غبار و آلودگی های سطح پوست را حل می کند.
گرد و غبار و آلاینده‌های موجود در هوا با روغن پوست ترکیب می‌شوند و از ترشح سبوم یا چربی جلوگیری می‌کنند و در نتیجه پوستی کدر و شفافیت و طراوت را از دست می‌دهند.
برای حل این مشکل تمیز کردن منظم با آب و مواد شوینده مناسب بسیار کمک کننده است. باید از استفاده بیش از حد از مواد پرچرب و کرم ها و پودرهای آرایشی روی پوست خودداری کنید.
پاکسازی عمیق و لایه برداری پوست موثر است. همچنین سطح پوست با استفاده از اسکراب های مناسب با نوع پوست کمی ماساژ داده می شود.
پس از آن، پوست کمی بخور می شود و جوش های سرسیاه استخراج می شوند. در نهایت از ماسک مناسب با نوع پوست استفاده می شود و کرم نهایی روی پوست زده می شود.

اهمیت پاکسازی پوست چیست؟  آکادمی فلدورا
پاکسازی پوست یکی از مهمترین موارد برای سلامتی صورت است. شناخت نوع پوست مهم ترین مرحله در مراقبت از پوست است، زیرا استفاده از محصولاتی که برای نوع پوست شما مناسب نیستند می تواند آکنه، بثورات یا مشکلات پوستی را بدتر کند. داشتن یک برنامه روزانه مراقبت از پوست به حفظ سلامت کلی و سلامت پوست کمک می کند و سلامت پوست را بهبود می بخشد.
با افزایش سن و گذر زمان، پوست به عنوان بزرگترین عضو بدن آسیب های ناشی از رژیم غذایی ناسالم، استرس و هوای آلوده را نشان می دهد. با پاکسازی پوست آلودگی های موجود به صورت جوش های سرسیاه، جوش ها، ورم ها و لکه ها از بین رفته و پوستی سالم و شاداب به دست می آید.

1401 برای درمان صورت
کلینیک زیبایی رویال گلدن با توجه به نیاز مشتریان خود اقدام به انجام درمان های سفید کننده پوست یا صورت می کند. جدول زیر قیمت پاکسازی صورت در مرکز گلدن رویال را نشان می دهد. برای اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه قیمت پاکسازی صورت مراجعه کنید.
اطلاعاتی که درمارول از کوکتل مزوتراپی برای درمان جوش استفاده می کند و برای کسانی که می خواهند از شر آنها خلاص شوند مناسب است. میکرودرم ابریژن عمدتاً برای از بین بردن جای آکنه استفاده می شود. این درمان بر روی مشتریان عزیز انجام می شود که همراه با پاکسازی پوست انجام می شود. در واقع پاکسازی صورت یکی از بهترین گزینه ها برای از بین بردن آکنه است.

مراحل تمیز کردن صورت
به طور کلی مراحل پاکسازی پوست به سه گروه تقسیم می شوند

1- پاکسازی پوست در منزل
شستن صورت در خانه شامل موارد زیر است
صورت خود را بشویید و خشک کنید
صورت را با لوسیون تمیز کنید
ماساژ صورت
کندر برای صورت
دانه های سر سیاه و سر سفید را از بین ببرید
از ماسک صورت استفاده کنید
از مرطوب کننده استفاده کنید

2- پاکسازی صورت در آرایشگاه.
روش های پاکسازی صورت در آرایشگاه ها شامل یک یا چند مورد از موارد زیر است:
کشیدن سیگار، ماساژ و استفاده از لایه بردارهای شیمیایی
برای از بین بردن لایه های مرده پوست از پاک کننده استفاده کنید
پاکسازی صورت با پاک کننده های مختلف، اسکراب
از کرم ها و لوسیون ها برای مرطوب کردن پوست استفاده کنید
به یاد داشته باشید که روش پاکسازی صورت در حجاب نمی تواند منجر به پاکسازی عمیق پوست شود و از عوارض پاکسازی در حجاب می توان به التهاب پوست، زخم و انتقال عفونت اشاره کرد. پس نگران قیمت پاکسازی پوست در آرایشگاه هایی که ارزان تر از کلینیک های زیبایی هستند نباشید.
عوارض پاکسازی صورت در آرایشگاه
بسیاری از افرادی که برای پاکسازی صورت خود به سالن های زیبایی مراجعه می کنند، نوجوانان و جوانانی هستند که مستعد ابتلا به آکنه و جوش هستند. اگر متخصص زیبایی در این مورد اطلاعات کافی نداشته باشد و اصول مراقبت از پوست را نداند، به طور اتفاقی کرم های مختلف، سنگین و چرب را بدون اطلاعات کافی روی پوست این افراد بمالد، باعث تحریک شدید آکنه می شود.

3- پاکسازی صورت در کلینیک های زیبایی معتبر
روش های مختلفی برای پاکسازی صورت یا صورت و پوست در کلینیک وجود دارد. آنچه مهم است مراجعه به یک کلینیک زیبایی معتبر برای این کار است.
شما این حق را دارید که بدانید قبل از پاکسازی پوست خود چه کاری انجام دهید. به طور کلی مراکز زیبایی از 7 مرحله برای تمیز کردن پوست صورت استفاده می کنند.

پاکسازی پوست صورت در کلینیک زیبایی
1- مالش یا لایه برداری با ضدعفونی سرد یا گرم که با توجه به نوع پوست فرد بدون توجه به سرد یا گرم بودن ضدعفونی توسط پزشک متخصص انتخاب می شود. در این مرحله سطح پوست کنده می شود.
2- مرحله بعدی الگو است که در آن پوست با جریان الکتریکی عمیقا لایه برداری می شود.
3- هیدرومیا یا گالوانیک فاز چهارم است که شامل آبرسانی و تغذیه پوست می شود.
4- در فاز پنجم که فرکانس بالا نامیده می شود، پوست توسط جریان الکتریکی از عوامل بیماری زا محافظت می شود و منافذ باز پوست بسته می شود.
5- در این مرحله ماسک مغذی ژاپنی با خاصیت کلاژن سازی و جوان کننده برای جذب کامل مواد لازم روی پوست زده می شود.
6- در آخرین مرحله نظافت، ماساژ بیست دقیقه ای با بهترین صندلی ماساژور در کلینیک، می توانید آرامش را در محیطی کاملاً بهداشتی تجربه کنید.

بهترین راه برای پاکسازی صورت
همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم پاکسازی پوست به 3 روش در منزل، سالن و کلینیک انجام می شود که مناسب ترین روش پاکسازی صورت، روش بالینی است، زیرا معمولی و غیر تخصصی است. و از وسایل غیر استریل کننده استفاده می شود. برای تمیز کردن خانه و کوتاه کردن موها و شخصی که این کار را انجام می دهد دوره مخصوص نظافت چرم را گذرانده است. اما در کلینیک پاکسازی صورت با دستگاه انجام می شود.
اما در کلینیک های معروف زیبایی نظافت توسط متخصص پوست انجام می شود و پزشک متخصص به روش های مختلف پوست صورت را تمیز می کند.
اگر قصد دارید مزوتراپی صورت را برای درمان آکنه انجام دهید، بهتر است ابتدا درمان مزوتراپی را تمام کرده و سپس پوست را تمیز کنید. زیرا بعد از مزوس یک سری زخم های کوچک روی پوست ظاهر می شود که مانع پاکسازی می شود.

فواید پاکسازی صورت چیست؟
از فواید پاکسازی پوست می توان به آبرسانی پوست اشاره کرد که باعث افزایش رطوبت پوست می شود که برای رساندن رطوبت به لایه بیرونی بسیار مفید است. آبرسانی برای پوست های خشک نیز بسیار مفید است و از چین و چروک های زودرس جلوگیری می کند.
ماساژ صورت باعث تحریک گردش خون در پوست می شود. شما را آرام می کند و به جذب مواد حامل اکسیژن کمک می کند و پوست را برای حذف مواد ناخواسته تحریک می کند.
پاک کننده لک ها، زیبایی و طراوت پوست را درمان می کند، آلودگی های سطحی، نقاط سیاه روی سطح پوست را از بین می برد.
پاکسازی به مواد معدنی و مواد اکسیژن دار اجازه می دهد تا به سطح درم پوست (لایه داخلی زیر سطح پوست) برسند.
کلاژن در لایه درم یافت می شود و پاکسازی صورت و پوست یا صورت باعث جوانسازی پوست می شود.

عوارض پاکسازی پوست
اگر پوست در کلینیک تخصصی پوست و مو تمیز شود عارضه ای ایجاد نمی کند اما اگر توسط غیر متخصص در سالن زیبایی تمیز شود. زیرا آن فرد تجربه و دانش کافی در مورد آناتومی پوست شما ندارد. استفاده از ویتامین های مختلف به بهانه شستن صورت مواد و کرم ها و روغن های بی کیفیت برای پوست شما.
چه چیزی باعث تحریک آکنه شما می شود، می توان گفت که درماتیت، قرمزی، عفونت، پوست حساس و تحریک آکنه از عوارض پاکسازی صورت در آرایشگاه است و پس از تمیز کردن در آرایشگاه، قطعا متوجه خواهید شد. تغییرات در پوست شما

پاک کننده پوست مردانه
مردان نیز مانند زنان باید صورت خود را بشویند زیرا در معرض آفتاب و اثرات مضر محیطی خورشید بر پوست خود قرار دارند. البته مهم نیست که مرد باشید یا زن، شما همیشه به پوست تمیز نیاز دارید.
به دلیل عدم مراقبت از پوست، پوست مردان بیشتر از زنان در معرض لک، لک، کک و مک و جوش است. پاکسازی پوست مردان نیز می تواند آکنه و برخی لک ها را از بین ببرد و تا حد زیادی کنترل کند.

پاکسازی صورت برای رفع آکنه
آکنه صورت تاثیر بسزایی در ظاهر و اعتماد به نفس افراد دارد. شستشوی صورت برای از بین بردن آکنه با دستگاه میکرودرم، آکنه را از روی صورت پاک می کند و پوستی شاداب و بدون آکنه برای شما به ارمغان می آورد. البته، سفید کردن پوست ممکن است نیاز به چندین جلسه درمانی داشته باشد که پزشک شما تجویز کرده است.

مراقبت بعد از پاکسازی پوست
بعد از پاکسازی از آرایش سنگین استفاده نکنید
برای شستن صورت خود از صابون قوی استفاده نکنید
از کرم های لایه بردار استفاده نکنید
و…

فواید خوابیدن در کنار همسر (برهنه در آغوش هم باشید) +18

همان‌طور که می‌دانید خواب کافی و باکیفیت برای سلامتی و تندرستی بدن انسان بسیار ضروری است. البته اگر در کنار پارتنر یا همسر خود بخوابید، تاثیر آن چندین برابر شده و فواید بسیار زیادی دارد. هرچند ممکن است شریک زندگی شما دچار آپنه خواب باشد یا خر و پف کند، لگد بزند و مشکلات این چنینی شما را آزار دهد، اما باید بدانید که مزایای خوابیدن در کنار او بسیار بیشتر از مضراتش است. در این مطلب از مجله جوان ایرانی فواید خوابیدن کنار همسر را برای شما بیان می‌کنیم و در ادامه تأثیرات بد جدا خوابیدن از همدیگر را شرح می‌دهیم.


فواید خوابیدن کنار همسر چیست؟

برخی از زن و شوهرها سال‌های زیادی در کنار هم می‌خوابند، اما از فواید آن اطلاع ندارند. درواقع آن‌ها این استراحت در کنار هم را به عنوان یک عادت در نظر می‌گیرند. اما باید بدانید که فواید بسیار زیادی دارد که در این بخش آن‌ها را بررسی می‌کنیم.


احساس امنیت و آرامش

اگر در کنار عشق و شریک زندگی خود می‌خوابید، سطح استرس شما کاهش پیدا می‌کند. درواقع هورمون کورتیزول که توسط غدد فوق کلیوی در پاسخ به استرس ترشح می‌شود در بدن شما کاهش یافته و درنتیجه شما احساس بهتری نسبت به خود خواهید داشت. همچنین اگر با فرد موردعلاقه خود بخوابید، احساس امنیت بیشتری خواهید کرد.


داشتن برنامه خواب مناسب

اگر با فرد موردعلاقه خود در یک تخت خواب بخوابید، برنامه خواب شما نیز منظم می‌شود. درواقع شما در یک ساعت مشخص به رختخواب رفته و در ساعت مشخصی از خواب بیدار می‌شوید. داشتن این برنامه، باعث تنظیم خواب شما خواهد شد.


افزایش لذت و انرژی

اگر شما عزیزان شب‌ها با فرد موردعلاقه خود بخوابید، بدنتان هورمون دوپامین و همچنین سروتونین ترشح می‌کند که باعث احساس لذت و شادی درونی شما می‌شود. البته سعی کنید بالشت مناسب برای استراحت داشته باشید تا بتوانید کیفیت خواب خوبی را برای خودتان رقم بزنید.


خواب سریع‌تر

وقتی شما خودتان به تنهایی در رختخواب می‌خوابید، انواع و اقسام اتفاقات به ذهن شما خطور می‌کند و درگیر فکر و خیال می‌شوید. اما هنگامی‌که با فردی که دوستش دارید در یکجا می‌خوابید، کمتر دچار این افکار شده و درنتیجه با آرامش کافی به خواب می‌روید.


ایجاد دمای مناسب برای خوابیدن

کارشناسان توصیه می‌کنند که دمای ۶۷ درجه فارنهایت برای داشتن خواب خوب، بسیار مناسب است‌. اما اگر همدیگر را در آغوش بگیرید و دمای بدنتان به هم منتقل شده و درنتیجه خواب راحت‌تری خواهید داشت.


ایجاد ارتباط قوی‌تر

اگر شب‌ها در کنار همسر خود بخوابید و یا حتی بخشی از طول روز نیز با همدیگر چرت کوتاه بزنید، حتی اگر سالیان زیادی باشد که با هم ازدواج کرده و زندگی مشترک را شروع کرده باشید، ارتباط قوی‌تری بین شما ایجاد می‌شود. درواقع این تماس فیزیکی سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کرده و حتی عمر شما نیز طولانی‌تر می‌شود.جوان ایرانی (irjavan.com)


بهبود خلق و خو

اگر در کنار فردی که دوستش دارید، یک خواب عالی شبانه داشته باشید، بااحساس خوب و پرنشاط بیدار خواهید شد. هنگامی‌که صبح پس از بیداری در کنار یکدیگر دراز می‌کشید احساس امنیت خواهید داشت. بنابراین خوابیدن در کنار فرد موردعلاقه‌تان باعث بهبود خلق و خوی شما نیز خواهید شد.


بهبود سلامتی

ازآنجایی‌که خوابیدن با همسرتان استرس و فشارخون را کاهش می‌دهد، همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و دردهای عضلانی شما را بهبود می‌بخشد، بنابراین به‌صورت عمیقی بر سلامت جسمی و روانی شما تأثیر خوبی می‌گذارد.


کاهش افسردگی

شما عزیزان باید بدانید که هیچ‌چیزی بهتر از بیدار شدن در کنار فرد موردعلاقه‌تان نیست. درواقع وقتی در کنار فردی که دوستش دارید استراحت می‌کنید، بسیار شادتر و با احساس خوب از خواب بیدار خواهید شد. درنتیجه احتمال ابتلا به افسردگی در شما بسیار کاهش پیدا می‌کند.


اهمیت اتاق‌خواب

همان‌طور که می‌دانید اتاق‌خواب باید پناهگاهی باشد برای روابط جنسی زن و شوهر، همچنین برای آن‌ها استراحت لذت بخشی را رقم بزند. اما برخی از زوجین آن را با محل درگیری و مبارزه با همدیگر اشتباه می‌گیرند. اگر قصد مشاجره با همدیگر را دارید سعی کنید این کار را بیرون از منزل انجام دهید که همسایه‌ها نیز از سروصدای شما در امان باشند. بنابراین اگر احساس می‌کنید این بحثی که می‌خواهید انجام دهید، به دعوا کشیده می‌شود، بیرون با هم صحبت کنید‌. در خارج از منزل، صدای شما آرام تر بوده و باعث مشاجره کمتری می‌شود. همچنین اتاق‌خواب شما محلی برای استراحت و آرامشتان باقی خواهد ماند.


کاهش التهاب در بدن

هورمون سیتوکینین در بدن باعث التهاب و درد می‌شود. اگر شما عزیزان در کنار همسر خود خوابی لذت‌بخش را رقم بزنید، استرس شما کاهش یافته و همچنین هورمون سیتوکینین نیز کمتر می‌شود. درنتیجه نیاز به قرص‌های مسکن بسیار کاهش پیدا کرده و التهاب بدن شما نیز کم می‌شود.


پیشگیری از دیابت نوع دو

طی تحقیقات انجام شده توسط مجله جوان ایرانی هنگامی‌که افراد در دمای پایین‌تر بخوانند، متابولیسم بدن آن‌ها افزایش پیدا کرده، سطح قند خون کاهش یافته و حتی از دیابت نوع ۲ پیشگیری می‌شود. اگر در هنگام خواب برهنه باشید و یا اینکه دمای اتاق کمتر باشد، چربی‌های ناسالم بدن شما کاهش یافته و از سلامت بیشتری برخوردار خواهید شد.


افزایش اعتماد به نفس

اگر در کنار همسر خود برهنه باشید با بدن خود احساس بهتری خواهید داشت. حتی کم کم شادتر شده و با اعتماد به نفس بیشتری با همسرتان برخورد خواهید کرد. حتی احساس می‌کنید که در نظر دیگران نیز جذاب‌تر خواهید بود. قرار گرفتن پوست بدن شما در هوای آزاد باعث می‌شود که جریان خون به خوبی گردش پیدا کند و خواب بهتری داشته باشید. هنگامی‌که در کنار همسر خود می‌خوابید و برهنه هستید باعث می‌شود که هیچ مانعی بین شما و همسرتان وجود نداشته باشد. درنتیجه هورمون‌های اکسی توسین که برای ارگاسم و روابط جنسی لازم است بیشتر ترشح می‌شود.


سلامت اندام‌های جنسی

هنگامی‌که زن و شوهرها در تخت خواب برهنه و لخت کنار همدیگر می‌خوابند، از سلامت اندام‌های جنسی بیشتری برخوردار می‌شوند‌. درواقع واژن خانم‌ها در مقابل جریان هوا قرارگرفته و از رشد باکتری پیشگیری می‌شود. همچنین بیضه مردان نیز نیاز به هوای آزاد دارد تا بتواند کارکرد طبیعی خود را داشته و اسپرم‌ها سالم بمانند.


کاهش روند پیشگیری از پیری

طی تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان آن‌ها بر این باورند که اگر زن و شوهر کنار همدیگر بخوابند، ۱۰ سال جوان‌تر شده و روند پیری آن‌ها کاهش پیدا می‌کند. چه بسا زن و شوهرهای مسنی را مشاهده می‌کنید، در حالی که موی آن‌ها سفید شده و سنی از آن‌ها گذشته است، اما دل جوانی دارند.


ایجاد روابط جنسی موفق

زن و شوهرهایی که در آغوش همدیگر به صورت گره خورده و با دست و پای قفل شده می‌خوابند، معمولاً روابط جنسی موفق‌تری دارند‌. درواقع آن‌ها تمایل بسیار بیشتری برای برقراری رابطه جنسی بینشان برقرار است. عشق‌بازی و پیش نوازی‌های آن‌ها به مدت طولانی‌تری وجود دارد. البته اگر شما عزیزان به این پوزیشن نمی‌خوابید، به این دلیل نیست که پس حتماً در رابطه شما مشکلی وجود دارد. بسیاری از افراد برحسب عادت تمایل دارند کمی از هم فاصله‌دار بخوابند. بنابراین هرچند که به حالت قفل شده به همدیگر استراحت کنید، بسیار بهتر است، اما زیاد سخت نگیرید همین‌که در کنار یکدیگر قرار بگیرید نیز کافی است.


دلایل جدا خوابیدن زوجین از همدیگر

هرچند که خوابیدن کنار همسر فواید بسیار زیادی دارد، اما زن و شوهرهای زیادی هستند که تمایل دارند جدا از همدیگر بخوابند. در این مطلب از مجله جوان ایرانی به بررسی دلایل جدا خوابیدن همسران از یکدیگر پرداخته و همچنین اثرات آن را بر روی روابط زندگی آن‌ها بیان می‌کنیم.


غلت زدن‌های مداوم

سرفه یا عطسه‌های مکرر

شیفت‌های کاری خلاف هم

تمایل به گرم یل سردتر بودن اتاق

چک کردن تلفن همراه

بیدار شدن در صبح زود

رفت و آمد به آشپزخانه و دستشویی

داشتن بیماری

این موارد از دلایل مهمی است که باعث می‌شود زن و شوهرها جدا از همدیگر بخوابند.


اگر به هر دلیلی قصد جدا خوابیدن با همسر خود را دارید در مورد آن به صورت شفاف با همسر خود مشورت کنید. به او بگویید که این جدایی به دلیل عدم علاقه و دلخوری نیست، بلکه شما صرفاً نیاز به خواب باکیفیت‌تری دارید‌‌. درنتیجه ترجیح می‌دهید که جدا از همدیگر استراحت کنید.


تأثیرات بد جدا خوابیدن همسر

اگرچه شما به دلیل داشتن خواب بهتر و باکیفیت نیاز دارید که جدا از همسر خود بخوابید، اما بهتر است که در این مورد با او صحبت کنید. حتی اگر با همسرتان مشکل دارید می‌توانید به یک مشاور خانواده مراجعه کنید و اختلاف خود را حل کنید. درهرصورت اگر تصمیم گرفته‌اید که جدا از همدیگر بخوابید، باید بدانید که ممکن است تأثیر بدی بر روی روابط شما بگذارد که در ادامه این بخش از جوان ایرانی این‌گونه تأثیرات بد را بررسی می‌کنیم.


ایجاد فشار روانی زیاد

اگر زن و شوهرها جدا از همدیگر بخوابند، فشار روانی بسیار زیادی را متحمل می‌شوند. به ویژه زنان پس از زایمان به دلیل شرایط جسمی و روحی بسیار حساس می‌شوند و نیاز دارند که همسرشان در کنار آن‌ها بخوابد‌. اما برخی از شوهرها پس از زایمان به دلیل شیردهی مادر، همچنین گریه و بی‌تابی‌های نوزاد، ترجیح می‌دهند که جدا از همسر خود استراحت کنند. درصورتی‌که این حرکت برای زنان بسیار تلخ و طاقت‌فرسا است. آن‌ها احساس می‌کنند که شوهرشان ممکن است در حال خیانت باشد، یا جاذبه خاصی برای همسرشان ندارند و شوهرشان تمایلی به ادامه رابطه با آن‌ها ندارد.


عدم نشاط در طول روز

اگر شما عزیزان در کنار همسرتان بخوابید، پس از بیدار شدن مدتی را در آغوش همدیگر صرف می‌کنید، درنتیجه ارتباط صمیمی‌تری بین شما شکل می‌گیرد. در این صورت در طول روز نشاط بیشتری خواهید داشت. اما اگر جدا از همدیگر بخوابید، این صمیمیت کمتر شده و در طول روز احساس خوب و نشاط کافی نخواهید داشت.


شکل گرفتن افکار خیانت

اگر شما با همسرتان در کنار همدیگر نخوابید، ممکن است همسر شما، این جدایی را دلیلی بر خیانت بداند. حتی اگر شما قصد دارید خواب باکیفیت‌تری داشته و یا دلایل دیگری برای جدا خوابیدن دارید، اما این افکار ناخودآگاه شکل می‌گیرد. آن‌ها در ذهن خود تصور می‌کنند که چه چیز مشکوکی باعث که همسرش به خاطر آن در اتاق جدا بخوابد. در آرامش کامل با همسرتان صحبت کنید و بگویید که هرچند نیاز به توجه بیشتری دارید، اما ترجیح می‌دهید که جدا از هم استراحت کنید و این به دلیل خیانت نیست!


سخن پایانی

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا در کنار شریک جنسی خود احساس بهتری دارید و راحت می‌خوابید؟! هم‌اکنون که فواید خوابیدن در کنار همسر خود را متوجه شدید، به خوبی میدانید که هم خوابی با کسی که دوستش دارید بسیار لازم است. افزایش سطح استروژن در زنان باعث می‌شود که خواب عمیق‌تری داشته، همچنین ترشح هورمون اکسی توسین در مردان باعث ایجاد احساس خوب در آن‌ها می‌شود.

فواید خوابیدن در کنار همسر (برهنه در آغوش هم باشید) +18


Grasp (شما) جدیدترین ردیاب خودرو در 5 دقیقه در روز


برای مثال ردیاب های خودرو و gps های هوشمندی که می توانند ما را به بهترین شیوه ممکن در یافتن اتومبیل راهنمایی کنند ، طراحی و به بازار عرضه شده اند که طبیعتا با هزینه ناچیزی نسبت به قیمت خودرو می توان خریداری و نصب کرد تا اتومبیل از دست افراد سارق در امان باشد. شرکت پیام جی پی اس با سابقه ای ده ساله و داشتن متخصصین مجرب بعنوان بزرگترین شرکت عرضه کننده ردیاب خودرو و ردیاب شخصی در ایران شناخته می شود. در این میان دستگاه شنود جی پی اس دار IR180 یکی از بهترین انتخاب ها محسوب می شود. خوشبختانه دستگاههای ردیابی با چنین قابلیتهایی وجود دارند و برای بهرهمندی از امکانات آنها کافیست شما با راهنمایی فروشنده مدلی را انتخاب کنید که این قابلیتها را داشته باشد. تا زمانی که سارق در جریان نباشد ماشین جی پی اس دارد و محل نصب جی پی اس خودرو را پیدا نکند و آن را از ماشین جدا نکند چنین چیزی امکان پذیر نیست. لذا در هنگام تهیه و نصب این نوع از سیستمها تلاش نمایید، تا نهایت دقت را به خرج دهید. 

https://ezp30.com/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%db%b1%db%b0-%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%da%a9/


می توان برای خودرو بوسیله ردیاب محدوده ای را مشخص کرد تا از آن حد پیش تر نرود. ردیاب یا جی پی اس خودرو وسیله ای است که از موقعیت یاب جهانی برای یافتن مکان مورد نظر در آن استفاده می شود و ماهواره هایی که در مدار زمین قرار دارند موقعیت مورد نظر را به جی پی اس انتقال می دهند؛ این پیغام بوسیله جی پی اس به ردیاب می رسد و موقعیت خودروی شما مشخص می گردد. تنها کافی است نام کاربری و پسورد خود را از سامانه دریافت کرده و سپس به پنل کاربری خود وارد شوید تا بتوانید در هر لحظه و در هر کجا که باشید، اطلاعات وضعیتی خودروی خود را مشاهده نمایید. در صورتی که هر ۲۴ ساعت یک موقعیت ارسال کند می تواند تا بیشتر از یک سال موقعیت دهی کند. محل نصب ردیاب خودرو در کجاست ؟ امکان کنترل جی پی اس خودرو از طریق تلفن همراه برای شما وجود دارد و می توان محل خودرو را از طریق گوشی ردیابی کرد. ردیاب خودرو سرعت ماشین را کنترل می کند و در صورت افزایش سرعت بیش از حد مجاز به شما هشدار می دهد. 


با داشتن سنسور دما، دمای خودرو را مدیریت و کنترل می کند. سیستم ردیاب کمک می کند که اگر ماشین به سرقت رفت، بتوانید به راحتی آن را ردیابی کنید. مدل ts600 هم تنها قابلیت ردیابی آنلاین دارد و می توانید روی انواع ماشین و موتورسیکلت نصب کنید. همانطور که پیش تر هم اشاره شد این ردیاب دارای یک باتری داخلی است تا در صورت قطع برق خودرو، برداشتن باتری و یا هرگونه اختلال در منبع تغذیه امکان ردیابی را در اختیار شما قرار دهد. به همین ترتیب در هر لحظه میتوان حالت ماشین را بر بر روی نقشه مشاهده کرد. علاوه بر خودرو ردیاب ها در هر شرایط دیگری نیز قابل نصب هستند. در بسیاری از فیلم های پلیسی دیده ایم که از ردیاب خودرو برای دنبال کردن سارقین استفاده می شود. ۶- آیا از کار انداختن ردیاب توسط سارقین امکان پذیر است ؟ توصیه ما خرید از مراکز معتبر به خصوص نمایندگی است.

https://nabzefanavari.ir/fa/news/32923/5-%D9%85%D8%B2%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87

توصیه میکنیم که حتما به مقالات دیگر وب سایت ردیاب من نیز سر بزنید و آنها را مورد بررسی قرار دهید، اطلاعاتی دقیق و کاربردی به دست میآورید که در زمان خرید بسیار حائز اهمیت است. برای مثال، در بخش کاپوت خودرو، باتری و بخشهایی از رایانه خودرو وجود دارد که به سرقت رفتن آنها میتواند خسارت مالی زیادی به شما وارد کند. حتی هنگام خاموش شدن باتری ماشین تا یک روز کار می کند و آلارم را برای شما می فرستد. پس این متن را با دقت بخوانید تا اگر قصد خرید ردیاب ماشین دارید کار شما را آسان تر کند. دستگاهی که به مانند ردیاب موبایل کار می کند و با توجه به گیرنده های ماهواره ای می تواند در تمامی نقاط کور دنیا کار کند. خیر ردیاب دارای باتری داخلی است که به مدت 8-12 ساعت میتواند بدون باتری ماشین کار کند و صاحب ماشین را نیز از اینکه باتری ماشین دستکاری شده است مطلع کند. ردیاب خودرو یک وسیله کوچک به اندازه گوشی موبایل است که درون آن سیمکارت قرار می گیرد و معمولا داخل داشبورد و جاهای مخفی از خودرو نصب می شود و با اتصال چند سیم به خودرو متصل می شوند و بعد از نصب بر روی خودرو اطلاعات دقیق مکانی و موقعیت را از طریق ماهواره ها دریافت میکنند و از طریق اس ام اس و یا سایت مخصوص خود اطلاعاتی مانند موقعیت لحظه ای ، سرعت خودرو، وضعیت درب و موتور را برای صاحب ماشین ارسال میکنند.